Rafiiki skrev 2008-05-30 21:37:56 följande:
Dreamrose: Grattis till Vb eller vad man säger Doris D: Vi rikar kl 19:30 och sedan runt 22:30 innan vi går och lägger oss. Sedan vaknar prinsessan kl7.30 och då rikar vi.Hon är sovande vid 22:30 men d går bra!Trelletös: Hoppas d gått bra för er m dagis Vi har varit hos ortopeden m tjejen och han var jätte nöjd ev. stå skenor efter sommaren, d är mkt positiva och tror nog att hon kommer kunna gå m skenor men jag är rädd för att hon inte kommer för hon har ingen styrka i benen. Hon orkar inte alls stå om man håller henne. Är d jag som är neg och ska lyssna eller har d fel?Snart närmar sig 1- års dagen, Yippie!!
Robin är född feb07, han kan fortfarande inte stå men styrkan i benen har ökat och han ska snart få skenor för hela benen plus något som sitter vid höfterna för att hålla honom upprätt. sedan tror sjukgymnasten att han ska kunna gå med rullator. Jag känner mig helt chokad, på något sätt har jag trott att han aldrig kommer att lära sig gå, men nu finns hoppet där inne någonstans. Han kanske kommer att kunna gå till han blir 2 år. det trodde vi aldrig. så lyssna du på vad läkarna säger. skickar en kram.