Jag har massor med sammadragningar. De gör inte ont, men är jobbiga och obehagliga. Blir lite svårare att andas.
Om min pojkvän har handen på magen för att känna rörelser känns det som att han trycker så hårt han kan på magen, men det gör han förstås inte, utan det är en sammandragning.
Tog upp det med bm på andra besöket, och hon sa att det är normalt. (Fast sen hör man om folk som är sjukskriva pga av sammandragningar, så hur ska man veta om mina verkligen är odarliga?!)
Hon sa att det kan vara tecken på urinvägsinflektion, så jag ska lämna urinprov nästa besök.
Jo, det kommer nog en viktökning mot slutet! Jag är sjukskriven nu också, kan inte röra mig så mycket, så nu räknar jag med att det kommer hända grejer rätt snart...
Aha, vi har setts i Bugabootråden, tyckte jag kände igen ditt namn! Jag hade också svårt att bestämma mig för färg, men nu har vi beställt en (i torsdags!) i precis den färg jag funderat på från allra första gången: grå/brun. Gillar brunt, men grått är stilrent och vill kunna variera mig (sy ny sufflett) så då känner jag att grått passar till allt.
Jimps skrev 2008-04-04 20:28:02 följande:
HejÄr det någon mer än jag som har sammandragningar? Ibland känns det som om nån står på min mage och att musklerna är alldeles spända. Unna: Jag har oxå bara gått upp 4 kg är iofs en vecka efter dig. Jag räknar med att det blir en slutspurt. Jag har sett dig i bugobootråden. Jag har dock inte beställt än för jag kan inte välja färg =)