Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Tårtsmulan77 skrev 2008-04-07 15:53:08 följande:
    Pust!!! Vilken stressig arbetsdag...mariaochlinus: Grattis till den lilla Det kommer bli kanonsnyggt när du får måla om möblerna till vitt.Gullfina och Hjorthan: Nu sköter ni om er riktigt ordentligt...annars blir det andra bullar av...
  • Gullfina
    zandrisen skrev 2008-04-08 07:36:41 följande:
    Hoppas sjukgymnasten kan utföra mirakel på din nacke idag Gullfina, ta hand om dig du med och krya på dig!Hemma är det nu helt tapetserat i kök och vardagsrumsdelen! Går sakta framåt, men åååååhh så fint det blir! Uppdaterar kontinuerligt med bilder i bloggen för den nyfikne
    Kyss
    libero skrev 2008-04-08 08:37:47 följande:
    Godmorgon på er allihop!Stackars dig Hjorthan! Ta det lugnt nu vännen.Läste att du musli också varit dålig. Skönt att du mår bättre.Nublu!Den där keramiken låter härlig vad var det för märke? Något som kommer?Jag har också gott på sparlåga några dagar. Har haft så vansinnigt ont i magen och fryser så jag tror jag fryser ihjäl. I lörfdags låg jag som en zombi i sängen hela eftermiddagen och skrek av smärta. Känner mig bättre idag men jag vet inte vad det är. Här hemma händer det inte så mycket just nu. Hallen är på G det går sakta men säkert.  Nu vill jag snart börja vara ute och greja i trädgården men det är lite kallt.Gullfina tänker på dig också

Det är många som är gröna i ansiktet här. Undrar vad det beror på. Något som smittar kanske.Flört
  • Gullfina
    nublu skrev 2008-04-08 09:37:03 följande:
    Libero: Kan vara gallsten. Pracka dig iväg till vårdcentralen! *beordrar* Lär av Musli! Och ja, keramiken är något som kommer. Tänker inte säga mer än så. Gullfina: Det är grönfläcksjuka. Uppstår vid överkonsumtion av inredningsbloggar. Hjorthan: Jag fixar inte såpoperor längre. Blir helt sjukt rastlös av dem. Men idag är det skolarbete som gäller! *blä*
    Haha...Skrattande Såklart!Flört
  • Gullfina
    Puh76 skrev 2008-04-08 12:40:30 följande:
    Behöver tips!Någon som vet något gott man kan bjuda på. Ska ha gäster på lördag och jag hjärnsläpp!!
    Varma mackor med olika pålägg kanske. En sallad till...Flört
  • Gullfina
    therre skrev 2008-04-09 19:37:55 följande:
    Hej!Jag har inte haft tid att hänga här så mycket.Skulle säga att nya butikstråden för online shopping i vår stil är nu öppen! -> www.familjeliv.se/Forum-5-87/m31610728.htmlDen kanske TS kan lägga i starten? Sen ska jag även berätta att vi ska och se på ny lägenhet på fredag, vet dock inte om vi tar den än
    Fixat!Flört
  • Gullfina

Nu ska jag tråkstäda mitt i tröttheten, som jag vill ska TA SLUT någongång!Skrikandes

Krya på er ni som inte mår bra och kram till er alla, inkl.morötter. Kyss

• Gullfina
    libero skrev 2008-04-10 10:18:27 följande:
    ha haHörre du Gullfina!Nu har du inte läst igenom alla inläggNu var du allt lite busig. Jag vill ju ha svar på min frågaKram!Städa var det visst jag höll på med
    Oj, har jag missat något?
    Ska kolla igenom.
    Hjorthan skrev 2008-04-10 10:20:28 följande:
    Jag ringde mig sjuk i måndags, fick en tid hos min sjukgymnast i tisdag, och tog då beslutet att stanna hemma hela veckan. Känns inget vidare att sätta kollegorna på pottan, men min man sa till mig på skarpen att jag bara fick tänka på mig själv. Så ja, jag är hemma hela veckan.
    007 ska ha en puss alltså från dig men som en kram från mig.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.