Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

musli skrev 2008-04-17 09:28:48 följande:
    Japp, det är den tjänsten jag sökt! Är skit-nervös snart ju! Nä, undrar också ibland vad det är för surjamtar man umgås med men jag förstår inte att man inte är bättre än att man kan sätta sig över sina känslor för ett barns skull...Jag gillar heller inte alla i den tråden MEN jag bjöd ALLA! Jag ville att Hanna skulle få ett roligt kalas med många barn och spring i trädgården men nu blir det inte ett enda barn... Jo, eventuellt kommer en tjej hit med sina två små och hennes största är lika gammal som Hanna så då får hon ju nån iaf att leka med... Men jag lämnade jämtlandstråden nu, har insett att man måste bo i närheten av stan om man ska räknas, ingen har nån tid eller lust att åka ut hit och hälsa på utan jag får alltid åka om jag vill träffa folk... Så nu lär man bli en j*kla eremit om jag inte får jobbet för då får man iaf arbetskamrater... Blä...Nä, nu är det slut på lipandet och deppandet, solen skiner, Hanna sitter i badet, ska strax ta en dusch och sen ska vi måla med vattenfärger en stund tror jag...Efter lunch blir det Svenstavik och biblioteket och i eftermiddag kommer maken hem!!!*kraaaaaaaaaam*
    Du kan ju komma och bo nära mig.
    Det är samma här. Det är praktiskt taget alltid jag som ska åka DIT.Fundersam
  • Gullfina
    musli skrev 2008-04-17 09:38:04 följande:
    Gulle dig! *kraaaam*Som det ser ut just nu så om jag inte får ett kanon-jobb (t.ex. det jag sökt) så hamnar vi nog i närheten av Eksjö om kanske 2 år om maken får ett erbjudande som han väntar på och då blir vi där i kanske 5 år...
    Kyss
  • Gullfina

Hej gullesnuttar!

Varför finns det pollen? Kan jag skicka lite till er? ;.)

Jag ska ju måla lite. Men det är man ju för blind för.
    Kramis

• Gullfina
    Kaktus76 skrev 2008-04-25 20:56:12 följande:
    Någon som kan tipsa om vart jag kan hitta en tallrikshylla,modell mindre. Ska ha den som "bokhylla" i bebisens rum????Har ni bilder får ni gärna sätta in
    bloominghome.se kanske?
  • Gullfina

Hallå alla goa! Hoppas att ni får en bra vecka alla duktiga heminredare, mammor och affärsinnehavare.

Jag ska tvätta jag. Deklarerat har jag gjort.
    Här har vi sjukstuga än. Men snart så ska det väl vara över.

Kramis Stina

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.