Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Puh76 skrev 2008-05-06 10:51:26 följande:
    Gullfina: Kramar tillbaka!!Om 6 veckor kommer jag..hihi!!
    Vad kul! Hoppas att du kan komma på lite kaffe då.
  • Gullfina
    zandrisen skrev 2008-05-06 11:32:49 följande:
    Godförmiddag!Hjorthan, bra att du tar kontakt med läkare igen! Håller tummar och tår för att det ska bli bättre för dig snart, samt att Danmark blir skönt! Puh, jag är också uppvuxen vid havet, saknar det en hel del nu (dalarna), men men... Är också nyfiken på bilder!Gullfina, *tar en kram och lämnar en tillbaka* Umbro, söt sänghimmel Har en halvtaskig dag med ont i kroppen. Börjar bli rejält orolig för om huruvida jag ska fixa det här med heltid eller ej VILL inte gå ner i tid, har inte råd med det och det är praktiskt svårt att få till det med det jobb jag har. Blir såååå trött och ledsen när jag inte får vara så pigg som jag vill  Känner också att det är jobbigt att aldrig kunna planera nåt, har redan nu börjat oroa mig för hur jag kommer att må när vi ska till Barcelona. Mardrömmen vore ju om jag vaknar och har en sån där dag då jag inte kommer ur sängen, vi som har icke ombokningsbara eller återbetalningsbara biljetter! Förlåt mitt gnäll, har en jobbig dag idag bara, lovar att vara gladare nästa gång jag skriver...
    Puss dig du, gullegumman.
  • Gullfina
    Puh76 skrev 2008-05-06 12:34:55 följande:
    Gullfina: Självklart! Du får ta med mig på en tur till alla mysiga butikerna du visat i bloggen!
    Så gärna så.
  • Gullfina
    Kaktus76 skrev 2008-05-06 20:58:11 följande:
    Zandrisen: Sköt om dig och vila när kroppen "säger" till. Skickar en styrkekram!!!!Puh76: In med bilder bara,vi vill se Bor själv ganska nära havet så vi har utsikt över det från huset. Så mysigt och fint,ja förutom när det blåser som mest ifrån havet´s håll... som idag tex.En fråga till er alla!!  Om man ska måla möbler,bör man ha häftgrund först och sen färgen på det??
    Jag har aldrig använt det på mina möbler. Det har gått så bra ändå.
  • Gullfina
    musli skrev 2008-05-09 09:13:50 följande:
    Vita hem tråden har flippat och tänker försvinna in i slutet forum (trist) så då blir det väl bara vi kvar här som gillar det vita plus det lantliga och romantiska. Tur vi finns!!! Hedda, min Hedda... Jag har inte tiiiiiid att slänga ihop ett mumin-hus på en helg... Skulle kanske kunna det men det skulle ta måååånga helger!!! Nä, tur vi har Lill-stugan på gården, där får Hanna ha lekstuga sen! *kram*Idag ska det inhandlas en stoooor studsmatta! Hanna och jag far till stan! *kram* på er!!!
    Ja, den här tråden är mjuk och go.
    Den ska vara öppen för alla tycker jag.
    Kommer det en dumming hit, så hoppar nallebjörnarna på den, så blir den också mjuk och go.
  • Gullfina
    musli skrev 2008-05-09 21:47:49 följande:
    Nu förstår jag varför jag inte kände mig hemma i Vita tråden iaf... Iom att jag "verkar trist"... Tur att ni här inne kan hålla liv i mig iaf!!! *asg*
    Verkar du trist? Har då inte jag märkt.FlörtKyss
    Här inne är det varmt och mysigt och skall så förbli. Så det så!

Idag har jag fått spatt. Har inte sytt på flera veckor, och så nu helt plötsliogt har jag sytt massor.
    Men jag kan ju inte vara ute i detta pollinerande väder.
    Så då får man vara inne!
    Puss
  • Gullfina

Är du på G? Sötnos!

Ja, du vet väl hur det är? Man blir trött på vissa saker ibland, och då tar det lite tid innan man känner lust att göra något igen.
    Men nu så...

Nästa vecka öppnar jag ju loppisen igen, så jag förbereder den lite också.

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.