Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Tänk om man hade sådana referenser som ni här inne... Då skulle vem som helst av oss kunna få vilket jobb som helst... *kramar till alla*
Hedda, jag håller tummarna! Hörde på radion att de förlängt ansökningstiden till högskolan tills på fredag, men du har ju lyckats få iväg din redan!!! Hääärligt!!!
Ikväll har jag och Hanna varit på föräldramöte på dagis. Inte lika roligt. Vår kommun har fått nån idiot-idé och ska spara 500.000:- på barnomsorgen genom att stänga vårat dagis (som dessutom är bäst och ligger bäst till i byn ur alla synvinklar) och flytta avdelningarna till ett hus där det redan finns 2 avdelningar. Det vill inte vi. Så vi snackade ihop oss lite, imorgon är det beslutsfattning i verksamhetsnämnden så då ska vi försöka skjuta upp beslutet lite för att hinna tala med alla föräldrar om ett eventuellt föräldrakooperativ...
Nå, det är en lång och trist historia. Huset de vill flytta våra barn till ligger på sjuk mark och har dessutom varit angripet av mögel så jag vägrar låta Hanna gå heltid där iom att hon har krupp och förkylningsastma och är känslig för miljöer inomhus.
Ska bli spännande att höra imorgon hur det gick...
Nä, nu har jag slösat nog på er tid!
God natt flickor!!!