• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Roxter

Oj vad nervöst... Imorgon går jag in i vecka 6. Förra grav. var det "idag" som missfallet påbörjades och "imorgon" som det tog fart ordentligt.

• Kransen

Projekt Agda: Usch vad oroligt. Känns det på något annorlunda sett den här gången?

• pluggande mamma

Kransen: Jag har inte haft några mer störtblödningar men jag små blöder lite, typ i storlek med flytningar.. Dagarna går så långsamt bara...vill att det ska vara måndag.

• Bling1975

Jag har också bruna flytningar sedan två dagar vilket får mig att må jättedåligt även om jag vet att det är vanligt. Min kompis blödde hela graviditeten och fick en jättefin son ändå. Men de började samtidigt som de två tidigare graviditerna och de slutade i missfall en vecka senare. Vet inte riktigt hur jag ska få dagarna att gå fram till VUL om nästan 2 veckor. Men jag får väl ta en dag i taget och vara glad så länge det inte börjar blöda på riktigt.

Hoppas verkligen att det går bra för oss alla nu!

Stitch längtar efter Lilo
  • Focy

Hej!
    Jag fick se ett hjärta ticka! Vilken underbar känsla och en enorm lättnad. 13 mm stor och läkaren tyckte vi var i v. 7+5
    Jag håller mina tummar hårt för er nu!

• pluggande mamma

Bling: håller tummarna att allt är ok!!

LindaBell: Jag har redan fått flytta fram tiden från onsdag nästa vecka till måndagen..e helt fullbokat!

• Kaka

Lägger in mig på listan nu när jag officeiellt plusat (tjuvtestade redan i söndags)

Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
    Focy BF 1/12, VUL 18/4
    Kråkan Krax BF 2/12, VUL 22/4
    MinBy BF 2/12 VUL 14/4
    Stggy BF 10/12
    Earth Angel BF 11/12, VUL 5/5
    LindaBell BF 11/12
    Vreni BF 11/12, VUL 28/4
    Pluggande mamma BF 11/12
    Bling1975 BF 13/12 VUL 30/4
    EmmySvensson BF 16/12, VUL 2/5
    Projekt Agda BF 19/12, VUL 29/4
    Glenda Glad BF 19/12, VUL 9/5
    Kaka BF 19/12, VUL 9/5
    Zagis BF 22/12, VUL 12/5
    Kransen BF 23/12

• Bling1975

Grattis till hjärtat Focy - underbart!

Grattis till plusset Kaka och välkommen!

Stitch längtar efter Lilo
Svar på tråden BF December-08