• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Vreni

Focy: Helt underbart! Jag längtar.....

Kaka: Grattis och välkommen!

Bling och pluggande mamma: Jag håller tummarna hårt för er!

• Roxter
    Kransen skrev 2008-04-18 07:29:03 följande:
    Projekt Agda: Usch vad oroligt. Känns det på något annorlunda sett den här gången?
    Ja egentligen känns det bättre. Jag känner mig mycket mer gravid den här gången. Försöker tänka så positivt jag bara kan, men visst är det svårt att släppa oron. Kan det inte bara vara december, på BB med en bebis i famnen?!?
  • LindaBell

Har som en yttepytte liten ljusröd fläck på trosskyddet idag. Är jätteorolig! Vad ska det bli av detta?

• sångfågeln77

Hej tjejer!

Jag PLUSSADE igår och lyckan är total. Hur har ni räknat ut BF, vet inte riktigt hur man gör det när det är IVF? Kram kram

• kråkan krax

sångfågel: Grattis!!!!
    Gå in på FL:s graviditetskalender och kryssa i ditt ÄL-datumet som din ÄP dag.
    Lycka till

• Seanna

Halloj! Jag hoppar också in här då jag plussade igår Helt ofattbart!

• Vreni

sångfågeln77 och Seanna: Stort Grattis!

• pluggande mamma

GRATTIS sångfågeln och Seanna!!!

LindaBell: Jag förstår din oro! Man blir det när sånt händer! Men det är ju tydligen så himla vanligt att blöda lite!! Kanske inte som för mig med störtblödning mitt upp i allt men min var ju faktiskt kvar efter det!! (Vet iof inte hur det är idag..) Kram på dig!

• sångfågeln77

Tack kråkan krax för gratulationerna, tack också för hjälpen ska räkna ut BF nu på en gång

Vreni och pluggande mamma: Tack så mycket för gratulationerna!

• Vreni

Hej tjejer!

Har lagt ut min gravidmage på min sida !

Svar på tråden BF December-08