BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Fin mage
Va roligt att vår lilla skara växer det verkar bli många IVF julklappar i år
Hoppa gärna in på listan med era BF när ni har räknat ut dem. Välkommna och stort grattis!
Linda - så länge det är lite så är det ju helt normalt men det hjälper ju inte alls. Man oroar sig massor ändå. Kram
Jag blöder också. Har gjort det sen i torsdags. Idag har jag ganska mycket mensvärk också. Men när räknas det som att man blöder mycket?
Zagis: Har du pratat med din klinik?
Nä, jag tänkte ringa på måndag eftersom de har stängt i helgen. Men om det blir värre så ringer jag gynakuten.
Zagis: Gör det om det blir värre. Jag håller tummarna! Kram
Lägger in mig på listan då jag nu har lyckats räkna ut när det är dags för den stora dagen
Zagis: Jag har läst att det inte är någon fara så länge inte blodet är klarrött och rinnande. Håller tummarna för dig! Inte ovanligt att det kommer blod i början av en graviditet eftersom livbodern växer. Förstår dock din oro! LYCKA TILL! Kram
Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
Focy BF 1/12, VUL 18/4
Kråkan Krax BF 2/12, VUL 22/4
MinBy BF 2/12 VUL 14/4
Stggy BF 10/12
Earth Angel BF 11/12, VUL 5/5
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12, VUL 28/4
Pluggande mamma BF 11/12
Bling1975 BF 13/12 VUL 30/4
EmmySvensson BF 16/12, VUL 2/5
Projekt Agda BF 19/12, VUL 29/4
Glenda Glad BF 19/12, VUL 9/5
Kaka BF 19/12, VUL 9/5
Zagis BF 22/12, VUL 12/5
Kransen BF 23/12
Sångfågeln77:25/12
Fast det är klarrött nu men väldigt lite. Men det är lika bra att vara beredd på det värsta även om det inte behöver bli så.
Grattis igen till ditt plus! Kul att det är så många på den här listan.
Zagis: Hade du fått tillbaka två embryon eller ett? Det kan nämnligen komma blod om ett av två ägg som fäst lossnar. Jag tror på dig och hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig. (har läst en del här inne och de finns kvionnor som blöder under hela sin graviditet, även om det är ovanligt) ge inte upp hoppet!
Skickar massar av lyckosparkar och kramar
Jag har bara fått ett tillbaka. Än så länge känner jag mig lugn, blöder inte jättemycket så det är säkert ingen fara.