BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Nu gled du ju nästan ur listan Focy
Vi får väl se om du blir först i mål nu om en sisådär hunda år...
Bling; Ja, jag vet! Men både BM och min läkare sa att jag är precis mellan dagarna 30/11 och 1/12, men till slut blev det 30/11. Själv känns det som jag kommer att få ett decemberbarn, på något konstigt sätt har jag alltid kännt det..
Hej!!
Idag har jag mer eller mindre kännt mig ogravid, förutom tröttheten på dagen (när jag var på jobbet) Blev nästan lite glad när jag fick lite "växtvärk" förut
(Klart tuttarna är ju oxå ömma)Men man nästan räknar med att man skall må illa, det är väl det som gör att man känner sig ogravid....
Blev ännu gladare då jag hade fått ett med. på mobilsvararen att jag fått en tid hos den andra mvc jag gick på förra gången (mailade igår) och dom sa att eftersom jag hade haft mf så ville dom göra extra ul på mig
Så nu måste jag bara ringa och avboka med den dumma BM...
Härligt Dallas!
Jag känner mig också väldigt ogravid om man bortser från en mage som skulle kunna vara i v20. Lite växtvärk nån dag ibland. Har dock börjat få ont vid sidorna om svanskotan vilket inte är så skönt. Men jag mår inte ett dugg illa och jag är inte ens trött längre. Jag är rätt glad att vi tittade på Lilo igår för annars så skulle jag inte tro på det här.
Dallas: Toppen, kunde ju inte bli bättre
Jag ringde min gyn och bönade och bad om ett UL innan v 18. Hon satte ett på mig i v 14 bara för att visa att hjärtat fortfarande slår. Känns jätteskönt!
Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
Focy BF 30/11, VUL 18/4
Kråkan Krax BF 2/12, UL 26/5
Stggy BF 10/12
Earth Angel BF 10/12
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12, VUL 28/4, MVC 30/4
Bling1975 BF 14/12 MVC 13/5
EmmySvensson BF 16/12, VUL 2/5
Fiji BF 17/12, VUL 30/4
Projekt Agda BF 18/12, VUL 29/4
Glenda Glad BF 19/12, VUL 9/5
Kaka BF 19/12, VUL 9/5
ewfa: VUL 21/5 (BF 2/1-09?)
Kransen BF 23/12 VUL 15/5
Åttiett: BF 23/12, VUL 14/5
Seanna BF 24/12, VUL 15/5
Sångfågeln77: BF 24/12 VUL 14/5
Septum: BF 25/12, VUL 13/5.
Fru Stjärnfall: BF 25/12, VUL 14/5
Maria123: BF 26/12. VUL 12/5
dallas: BF 30/12, VUL 14/5
Yla: BF 31/12
Jag ska få göra vul vid inskrivningen
Känns redan nu som att jag kommer bli nöjd med min mvc när de tar oro på allvar!
Här är en till som fortsatt känner sig ogravid. Har ju inte nån gång haft några speciella symtom, förutom en mördande trötthet, men jag känner mig faktiskt lite piggare igen. Under ca 2 veckor var jag väldigt hungrig också, men jag tycker även det blivit bättre. Inget illamående och inga ömma bröst nån gång, men jag har dagligen nu växtvärk, molvärk i tjejmagen, känns som lite lätt mensvärk.
Dallas: Det låter ju härligt!
Har oxå fått en extra tid för UL den 20/5.
Har hittat en privat gynekolog som ställer upp. Hon förstår min oro.
Vreni: Visst är det skönt
att någon ställer upp för ens oro och inte tycker att man är löjlig.
Glenda och Kaka - hoppas det går bra på VUL idag!
Någon som har koll på när man gör NUPP är det v12+0-v14+0 eller v12-14 som vi vanliga dödliga räknar?