• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Glenda Glad

Kråkan & Väntan: Så mysigt att ni har magar  Min är bara plufsiga tarmar än så länge Fundersam Jag har inhandlat lunelax idag på apoteket så jag ska se om det kan få tarmarna att uppföra sig normalt.

Focy: Vilken underbar sambo. Bon Appetit!

Fiji: Mitt illamående har också blivit bättre . Jag är bara dålig på kvällarna nu och faktiskt inte så farligt längre. Då slipper man ju småätandet hela tiden också och då planar kanske viktökningen ut lite grann.

• kråkan krax

Ja nio rätter låter uuuuunderbart!

Glenda: Ha en trevlig stund på toaletten

• Resande

Glenda vad skönt att det inte bara är jag som känner mig hyfsat symtomlös helt plöstligt. Egentligen ska man ju vara jätte glad men aldrig är man nöjd Hoppas det där medlet hjälper dina tarmar lite

Alla mina släktingar har kommenterat om att min mage syns, men det är nog för att de är vana vid att se mig smal med platt mage. Jag försöker förklara att det bara är fett men men

Lycklig...
  • Väntan77

Åh, lyxrestaurang. Låter underbart. Tänker på mat nästan hela tiden.

Glenda: Jag hade jätteproblem med magen för ett par veckor sedan, men har hittat lösningen.
    Jag har gjort en blandning av frön som jag har på A-fil. Magen fungerar som den perfekt.

Annars känner jag mig också ganska symtomlös.

Kram

• Glenda Glad

Väntan: Jag tar gärna emot tips Jag har kört med 2 msk loppfrö(psylliumfrön) i flera veckor, men tycker inte att det riktigt hjälper längre. Kanske att du sitter inne med en riktigt bra kombo av fröer av något slag?

• Väntan77

Klart jag kan dela med mig.
    Jag har blandat sesamfröm, linfrön, solroskärnor och pumpafrön.

Detta i kombination med fil funkar jättebra för mig.

• Glenda Glad

Tack Väntan Ska testa det. Låter gott gör det också Räcka ut tungan!

• LindaBell

Är ni också tröga i magen redan tjejer? Jag kan vara det normalt sett och så blir det värre i och med grav och så ska jag redan börja äta järntabletter vilket brukar göra avföringen ännu hårdare..

• Glenda Glad

Ja, jag är väl som du LindaBell. Har inte den bästa mage i vanliga fall heller, men nu är det riktigt illa. Dricker blutsaft sen tidigare också för jag har lite dåliga järnvärden eftersom jag inte äter kött.
     Jag är riktigt rädd för att få hemorojder för det har jag hört är jättevanligt bland de gravida eller småbarnsmammor eller hur det nu var.

• LindaBell

Glenda; vad var det du hade köpt från apoteket? Lunelax? Hur ska du ta det? Jag vill inte heller ha hemorojder!!!!!!!!!!!

Svar på tråden BF December-08