• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • dallas

Garttis till lyckade vul!!

Ni som blöder, håller tummarna!

Kråkankrax; Hahaha, känner igen det där sambon min vill/VÅGAR inte heller ha sex med mig,  inte just nu iaf, sen vill han väl inte när man har fått en stor mage....

Äntligen!!
  • Fru Stjärnfall

Kransen: Grattis! Visst är det mysigt! Sa läkaren att det bara är 1-2%? Det känns skönt att höra! Även om man såklart blir orolig att tillhöra de där 2%.

Jag är så stolt över vår lilla krabat som är så duktig och kämpar på för sitt liv. :)

• Kaka

Grattis till alla som varit på VUL och lycko kramar till er som fått lite blödningar. Det rä ju inte helt ovanligt och i många fall ofarligt men nog så oroande.

Lägger till min läkartid på listan i och med att det är nästa "milstolpe" just nu.

Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
    Focy BF 30/11, VUL 18/4
    Kråkan Krax BF 2/12, UL 26/5
    Stggy BF 10/12
    Earth Angel BF 10/12
    LindaBell BF 11/12
    Vreni BF 11/12, VUL 28/4, MVC 30/4
    Bling1975 BF 14/12 MVC 13/5
    EmmySvensson BF 16/12, VUL 2/5
    Fiji BF 17/12, VUL 30/4
    Projekt Agda BF 18/12, VUL 29/4
    Kaka BF 19/12, Läkarbesök 20/5
    ewfa: VUL 21/5 (BF 2/1-09?)
    Kransen BF 23/12 VUL 15/5
    Åttiett: BF 23/12, VUL 14/5
    Glenda Glad BF 23/12, VUL 9/5
    Seanna BF 24/12, VUL 15/5
    Sångfågeln77: BF 24/12 VUL 14/5
    Septum: BF 25/12, VUL 13/5.
    Fru Stjärnfall: BF 25/12, VUL 14/5
    Maria123: BF 26/12.
    dallas: BF 30/12, VUL 14/5
    Yla: BF 31/12

• Bling1975

Vi har tillbringat natten på gynakuten. Jag fick en liten blödning igår kväll så vi åkte in. Blödningen kom förmodligen inte från livmodern men det spelade ingen roll för på ultraljudet hittades ingen bebis. På en vecka var den bara försvunnen. Vi ska för säkerhets skull göra ett nytt ultraljud på kliniken eftersom de inte hade en så bra maskin på akuten. men jag tror det är kört för i v10 så borde något synas även om maskinen är gammal.

Just nu känns allt bara helt åt helvete och jag vill ge upp på livet.

Stitch längtar efter Lilo
  • Glenda Glad

Nej Bling! Inte du också Ledsen  *kramar*
    Håller verkligen tummarna för att maskinen var kass och ni hittar bebisen på ultraljud på kliniken!

Att oroa sig i förväg är som att betala ränta för ett lån man ännu inte tagit (Mia Törnblom)
  • Väntan77

Bling1975: Nej detta får inte hända. Hoppas att det beror på dåligt utrustning.
    Kramar i massor.

• dallas
    Bling1975 skrev 2008-05-15 12:39:29 följande:
    Vi har tillbringat natten på gynakuten. Jag fick en liten blödning igår kväll så vi åkte in. Blödningen kom förmodligen inte från livmodern men det spelade ingen roll för på ultraljudet hittades ingen bebis. På en vecka var den bara försvunnen. Vi ska för säkerhets skull göra ett nytt ultraljud på kliniken eftersom de inte hade en så bra maskin på akuten. men jag tror det är kört för i v10 så borde något synas även om maskinen är gammal.Just nu känns allt bara helt åt helvete och jag vill ge upp på livet.
    Men, hur kan den bara "försvinna" sådär???? Jag hoppas verkligen det var maskinen som var kass!

Jag hoppas på det bästa!! Försök vara positiv ett litet tag tills ni vet säkert!!!Massvis med  KRAMAR
    Äntligen!!
  • Anneque
    Svar på #594
    Bling: Fy vad orättvist, och jag förstår att allt känns hopplöst just nu. Jag har varit med om samma sak tre gånger så jag vet hur du känner dig. Sänder en massa styrkekramar till dig!
  • Anneque
    Svar på #598
    dallas: som svar på din fråga om hur ett foster bara kan försvinna. När fostret inte längre orkar kämpa, tillbakabildas cellerna i fostervattnet och till slut stöter kroppen bort det som är kvar.
Svar på tråden BF December-08