• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • kråkan krax

Lindabell: Oh vad härligt med alla UL, grattis Måste vara lugnande att veta att man får titta innan v 17.

Projekt Agda: Min sambo har sagt att han inte tänker ha sex med mig under graviditeten (han är känslig och vill inte äventyra vårt lilla provrör trots att man får ha sex enligt doktorn. Han är hyper rädd ha ha). Jag har vibatorn i sänglådan för sämre tider hi hi, det fungerar bra faktiskt. Ett tips alltså om ni bestämmer er för att avstå från sex då du blöder.

Lycka till

• sångfågeln77

Septum: Beklagar Skickar massor med styrkekramar!

Har varit på VUL idag, fick där se lilla pyret som var 19 mm. En liten krabat ( satte tillbaka två) Känns så overkligt. Läkaren sa att de var en liten risk för missfall när man sett ett hjärta i den här veckan. Hoppas han har rätt!

Kramar till er alla! Godnatt!

• EmmySvensson

Jag håller tummarna för er som blöder och har det kämpigt och för att allt ska gå bra!

Kram Emmy

• Vreni

God morgon!

Skickar många kramar till er som blöder!

• Glenda Glad

Fru stjärnfall: Så skönt att ha sett hjärtat och att allt var bra. Då kan ni bara känner er glada och lugna 

Bling: Hur mår du idag? Hoppas att blödningen har lugnat sig!

Kransen: Lycka till idag på VUL så ni får en fin bild på lilla pyret

Sångfågel: Passa på att njut nu av graviditeten!

Projekt Agda: Det där med måtten kan vara lite lurigt. De kan ju ligga och böja ihop sig som min lille gjorde på VUL och då är det så svårt att mäta, krympt kan den den ju knappast ha gjort! Det var nog bara en stressad läkare 

Kråkan: Tror du han håller ut i alla månaderna utan sex med dig? Annars får man ju vara lite uppfinningsrik

Att oroa sig i förväg är som att betala ränta för ett lån man ännu inte tagit (Mia Törnblom)
  • Kransen

Nu har jag varit på VUL och allt såg bra ut. Den lille var 15.2 mm inte direkt stor och hjärtat pickade på för fullt. Min läkare sa att risken för missfall var nu 1-2%så det känns rätt lugnande...

• kråkan krax

Glenda: Upp till bevis, det är ju hans idé ha ha

Kransen: Oh så roligt Visst är det helt sjukt att se hjärtat, ett eget liv inne i en själv. Jag blev helt tagen! Min bästa upplevelse någonsin.

• Kransen

Ja det var en upplevelse. Min man undrar om jag känner mig som en alien...

Ringde mödravårdcentralen nu men de var ute i strejk, så jag har ingen aning om när jag får komma på inskrivning. Jobbigt!

• Fru Stjärnfall

Bling: Hur har det gått för dig??

Jag vet flera som haft småblödningar under graviditeten så det behöver inte vara kört!

Svar på tråden BF December-08