• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Anneque

Jag har börjat bli orolig. I helgen kände jag mig svullen över magen, och brösten ömmade, men de senaste två dagarna har alla symtom försvunnit. Jag är i vecka 14. Är det någon mer som känner igen sig? Det känns som att jag oroar mig i onödan, men jag kan inte släppa tanken på att något kanske är fel. Jag har redan varit på ett extra UL i vecka 9 och kåänner mig tjatig om jag ringer igen.

• kråkan krax

Anneque: Jag har sen v 10 (är nu i v 14) gått från att känna varje dag till att känna några dagar och några dagar inte. Det är tydligen normalt har jag läst på flera ställen. Var på VUL igår, och allt såg jättefint ut.
    Du kan slappna av och njuta fasten symptomen försvinner då och då

• dallas

Hej!!

hann inte skriva i förrgår och inte igår heller (sambon hade datorn igår)Sen jobbar jag kväll...

Allt gick jättebra på vul! Lill*n hade växt och var 18,3 mm och man såg fina hjärtslag
    Blödningen vet dom inte varför den har uppkommit (men det är tydligen ganska vanligt att man får så när man gör IVF) Jag hoppas kroppen "städar" bort den snart. Så länge jag inte blöder färskt blod så bör det inte vara nån fara.

Var på inskrivning oxå senare den dagen och fick en JÄTTEMYSIG BM så det känns bra.

Dom har ändrat mitt BF till 1/1-09 men jag hoppas jag kan hänga kvar här ändå!

KRAM på er!!!

• Glenda Glad

Dallas: Va kul att höra att allt såg så fint ut! nu kan du slappna av på riktigt
     Klart du ska vara kvar i denna tråden även om  BF hamnade på andra sidan om december. hihi, så spännande att gissa på om det blir en 08 eller 09

• Kransen

Dallas! Vad kul vilken vecka är du i? Läkarn sa till mig att när det är ivf kan de inte ändra datum eftersom de vet exakt när det sattes in och började dela sig.

• Fru Svedberg

skulle gjort fet nu i maj men fick ej utslag på dag 10 som jag va tvugen å ha för å hinna med innan dom stänger den 26 eller den 27maj
    men jag fick utslag på dag 13 i söndags på morsdag hur tidigt kan man börja känna om det är nåt efter äl?

• Fru Stjärnfall

Hej hej!!

Fru Svedberg: Tråkigt att du inte hinner med FET. Vad menar du med att "känna om det är nåt efter äl"?

Jag har varit så sjukt trött sista tiden så idag sjukskrev jag mig. Springer på toa så mycket på nätterna att det inte blir mycket till sömn.

Hur känner ni andra er?

Usch, jag skäms över hur lat och trött jag känner mig. Min stackars fru får göra allt här hemma och jag hade verkligen tänkt dammsuga idag (vi har två katter så det blir hårigt fort) men jag orkar inte. Jag orkar inte ens sätta in ett papper i en pärm. Det enda jag orkar göra är att ligga i sängen med datorn och slösurfa.

Jag har dessutom blivit vald till hälsoinspiratör på jobbet (haha, verkligen passande) eftersom jag i vanliga fall är en ganska hurtig typ. Så på måndag ska jag hålla i pausgympa och borde sätta ihop ett program. Men det enda jag har gjort är att ladda ner musiken. Jisses, vad ska det bli av mig!

• Glenda Glad

Fru Svedberg: Jag förstår att du vill ha svar på dina frågor, men du ställer exakt samma fråga i massa trådar. Jag vet inte hur många gånger jag läst din fråga  idag
    Jag är ledsen om jag verkar näbbig nu och jag vill inte att du tar illa upp, men det är inte tillåtet enligt fl's regler att korsposta.
    Jag är rädd för att du inte får svar just för att du postar överallt och det uppfattas inte som bra sätt
    Och jag har inte ens ett bra svar att det dig, tyvärr.

Fru stjärnfall: Jag börjar piggna till känns det som *peppar, peppar* Det är så trist när man brukar vara igång. Jag har inte fått mycket gjort senaste tiden. Jag har två hästar, men det har inte blivit någon ridning. Jag har bara varit glad att jag orkar sköta stallet Hoppas att du piggnar till snart också, helst till måndag. Kul att bli utsedd till hälsoinspiratör!

• Focy

Fru stjärnfall; jag har inte heller fått mycket gjort under en tid, nu känner jag mig piggare och ska ta mig an den gigantiska tvätthögen som bildats...det är det ända min sambo inte kan. Han är urusel på att tvätta.

• Focy

Har ni tagit någon gravidförsäkring? Jag ska göra det undrar om ni har några tips om vilken i denna jungel. Har läst om de största som skanska, länsförsäkringar och så. Svårt

Svar på tråden BF December-08