BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Toppen! Väntar på att få känna en puff innifrån bara...
Kråkan jag har inte heller känt något än hur jag än försöker ![]()
Här är en till som har en del växtvärk. Det drar ganska ordentligt i jumskarna och det rä väl positivt. Huvudvärken ahr kommit och gott men i övrigt mår toppen på dagarna. På eftermiddagarna kommer illamåendet men lite vila när ja kommer hem brukar hjälpa. Det fladdrar på framförallt när jag sitter och har byxor som stretar över magen och det är ju skönt bevis på att något lever.
Hej!
Jag mår ganska bra. Har oxå problem med ryggen men ska testa gravid-yoga och hoppas att det hjälper lite. Har växtvärk oxå och det syns tydligt på magen- den bara växer
! Jag har känt av bäbisen några gånger - små bubblor under naveln (ej gas).
Vad kul att ni redan känner av bebis
Jag har haft känningar av luftbubblor eller vad det kan var 2 ggr (ej fisar
) men antar att det är alldeles för tidigt för att vara den lill* eller?? Säkert bara tarmarna...
Jobbade igår (hårt och fysiskt) det drog en del i magtrakten och ilade till- inte så att det gjorde ont fast lite ändå. någon som känner igen detta?? Eller kan det vara mitt "skitjobb" som ställer till det tro? Ont som F-N i ryggslutet ner mot höger skinkan så jag knappt kunde gå upp för trappor
Känns långt till semestern...V.29 eller ja, fredag v.28....
Ev. kanske vi får gå redan v.28 det beror på. Skall ha 6 veckor iallafall så det skall bli skönt.
Det brukar strama eller vad man ska säga för mig med. Idag har jag haft ont under magen och i söndags i blygdbenen tror jag att det kan vara. Antar att det ska göra lite ont, det händer ju rätt mycket där inne.
Dallas precis så började min värk för några veckor sedan! När jag gick i trappor eller för fort eller för långa sträckor fick jag jätte ont längst ner i ryggen på höger sida precis på rumpan. Det var väl början på foglossning eftersom jag nu har så dj-skt ont fast över hela rumpan istället
Försök att ta små steg och undvik trappor så mycket som möjligt. Det är även bättre att cykla än gå men det är väl svårt på jobbet förståss
Vad mysigt att ni alla redan känner massa från bebis, jag försöker och försöker men märker inget
Nåja, det är ju tidigt än ![]()
Fiji: Vi får känna senare helt enkelt
Kråkan japp, men om vi har tur så kanske vi känner spark tidigt istället
![]()
Just det!!!