BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Fina magar ni har som jag sett magbilder på här i tråden.
Jag är lite orolig eftersom min mage syns så lite...tycker inte det syns typ nånting, tycker till och med att den gått tillbaks lite nu fast jag är i vecka 14 nu (vecka 15 imorrn)
Har äntligen fått in några magbilder på min sida!
Hej!
Min mage blev mindre för 2 veckor sedan, blev lite rädd. Men nu har den börjat att växa igen
Det är som du säger Focy, när man är kissignödig eller precis har ätit så är magen som en hård rund boll, lite tight med utrymme
Så var det ju inte innan, då var magen lika plufsig närsom.
Focy jag kan tyvärr inte öppna dina bilder
Är det min dator eller har ni andra inte heller lyckats?
Fru Stjärnfall: Det är skillnad mellan fotona
Focy du börjar ha en rejäl bula!! Fint
Vad kul det är att alla har så olika form på sin mage och hur det syns. En del får en jätte bula med en gång, andra inte förrän väldigt sent! Det ska bli roligt att jämföra när vi är framme i november ![]()
kråkan krax; vad konstigt, det är vanliga jpg bilder?
Ja det är roligt att se alla olika former på magarna! Ska bli kul att följa alla magar!
Focy: Vilken rejäl kalaskula!! Den ser stenhård ut!
Coolt!
Stjärnfall; jo den har bilvit rundare om hårdare!
Är inne på min laptop nu och har sett bilderna
Vilken uppnosig mage du har Focy
Earth Angel: Var inte orolig. Det är så olika. Hos vissa syns det direkt från början och hos andra syns det senare. Det får en superfin mage ska du se.