Visparnas tråd # 7
Hejsan!
Hoppas ni haft en trevlig fika! Själv har jag klappat på söta lammisar idag!! Tänk vad söta dom är när dom är sådär små. Dom var födda 30/3 och 1/4, så dom var inte så gamla! Innan detta var jag på vattengympa, så jag är ganska trött i kroppen. Men det är spännande att man kan röra sig så mycket mer i vattnet än på land. Dessutom känner jag mig bättre nu när jag jobbar bara halvtid!
Ser att ni disskuterar Marimekko... Min man får eksem bara jag nämner det!! Han är svårt allergisk mot detta!! Men men, sen är han ju man och vad kan dom om mode???
Blev lite ego inlägg...
Hoppas alla får en härlig helg. Själv ska jag på 45.årkalas hos min svåger imorgon sen ska jag göra ingenting på söndag!! Jo, städa måste jag för nu har vi inte bara hundar som husdjur utan även dammelefanter!!!!!
större än normalt!!! Så på tisdag blir hon snittad och då beräknas bebisen väga 4,6kg!! Hon går då in i v37+0!!!! Snacka om klump... Det roliga (om man nu kan säga att det är roligt...) är att hon totalt sen v10 gått upp 12kg!!!!!!!!! Bebisen verkar ta allt hon äter....