Visparnas tråd # 7
MaLu Vilken fin mage du har!!!! Den är ju alldeles perfekt!!!! Varför har du hållit på den så länge... Min kula har ju gått att skåda länge, kommer nog nya bilder ikväll (M måste lägga in bilderna i datorn, det kan inte jag...) Kommer också bilder på lite av sakerna som vi skaffat till Pricken. Senaste fynden gjordes idag på Jysk där jag hittade en amningskudde och ett spjälskydd.
Joyce Har också missat att din mor är dålig. Är det väldigt allvarlig?? Förstår när jag läser bakåt att det är hjärtat som det är fel på. Hoppas iallfall att allt går bra!!!
Maxie Jag bor ju precis som du på vischan så här är inte heller något bra ställe att träffas på. Men som du säger man kan ju bara åka till en park eller ett större utekafe och träffas!!!
Igår började mitt högra ringfinger att knäppa i knogleden... Känns ibland som om den ska hoppa ur led!!! Beror nog på att jag ibland är ganska svullen och det då krånglar för det kommer och går. Har ju även fått mer ont i alla fingerlederna, så jag är nog lite svullen om fingrarna...