Visparnas tråd # 7
Hoppas ni haft en trevlig midsommar! Här har det varit bra. Vädret var ju nästan perfekt, kanske lite varmt men iallafall inte ösregn. Kom en skur ungefär samtidigt som vi skulle börja grilla men den gick över på nån kvart. Drack faktiskt ett riktigt gott alkoholfritt mosserande vin igår, det smakade som vanligt mosserande vin!!
Joyce Stackars lilla E. Hoppas du får lite tips på BVC. Inte roligt när dom har det jobbigt och ont!!!
Jam Usch för stockning!!! Roligt med bröllop! Hoppas ni får trevligt norrut och fint väder.
Zynk VA ingen nubbe för Alvisen???? Men mamma kanske fick en?!

Jag kommer nog snart och gör detsamma!!! Skönt att torsken är bättre. Sen tror jag hon får i sig det hon behöver om hon presterar så många blöjor!!! Minns att min systers sov nästan hela nätter redan från början, så det finns dom som klarar sig utan mat hela natten!!! Men jag förstår du är orolig!!!
Så måste vi ju ta igen förra veckans bröllopsdag då jag låg med nyutdragen tand... Så vi ska åka ner till Trosa och äta, gå lite i hamnen och mysa tänkte vi!!! Ska bli toppen för det blir nog sista lugna restaurangbesöket på ett tag