Visparnas tråd # 7
Åhh det är med stora tårar av glädje som jag läser att ett flickebarn kommit till världen och det är dessutom MaLu som blivit mamma!!!! Grattis vännen vilken glädje jag känner för er!!!
Här har jag dock haft en jobbig natt med magont och dålig mage. Ett tag i natt undrade jag om jag inte skulle följa i MaLus fotspår och åka till förlossningen. Men det gav med sig... Hade liksom ont i omgångar, dock inte regelbundet och det gav med sig efter några timmar. Nu är jag mest orolig i magen och inte så matsugen men ändå hungrig... Hur gör man??? Äter lite i taget och hoppas magen blir bättre antar jag!
Joyce Är beräknad den 6 juli. Får se om den är medgörlig och kikar ut lite tidigare.... Tjatar lite på den varje dag, men vet inte om det hjälper?!
, men jag övade lite andning inför förlossning.
Så igår när vi firade tvåårig bröllopsdag blev det mest vila för mig och gröt till middag... Men vi får ta igen det nästa vecka när vi har 10årig dag istället!!!
Fast jag vill nog gärna fira midsommar innnan Pricken kommer! Men på lördag är det fritt fram!!!