Inlägg från: ProPPens |Visa alla inlägg
  • ProPPens

Visparnas tråd # 7

Glömde ju... Visst minns jag Dahlia. Härligt hoppas dom mår bra alla tre!!!!

• ProPPens

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, vilken härlig överraskning som väntade här inne!!!!!! Grattis Fisken och hela familjen såklart!!!! Tänk bara sådär också, det är väl det vi alla drömmer om i vår sits att nästa bara blir till utan hjälp!!! Super glad för er skull!

MaLu Kommer du ihåg den där saxen som vi pratade om för länge sedan?? Det låter som om du behöver leta fram den och klippa bort alla dumma tankar!!! Du ska se att allt kommer gå bra!! Vi sitter snart här med våra små bebisar och njuter, något annat är helt otänkbart och hör sen!!!!

Imorgon ska jag ha lite njut för mig själv (inte sånt som ni tänker på dock... ) Jag ska på fotvård på spat på Sydpoolen (badhuset i S-tälje). Det ska bli så skönt för ner till dom har jag inte nått på länge så dom är lite eftersatta i underhållet!! Fick presentkort i födelsedagspresent av modern.
    På tal om trappor och grindar måste vi skaffa oss en. Dock är det inte så lätt då vår öppning är typ 120cm bred... Men har sett en på babyland som är som ett skynke man drar ut och fäster. Så det får vi ta och skaffa sen när det är dags. Dom räänner väl inte runt direkt?!

• ProPPens

Nån förresten som har koll på var VIHPS tråden tagit vägen... Den som Xena skrev om här verkar inte vara den dom skriver i. Där är det inte skrivet på flera dagar... Har försökt spåra dem men jag lyckas inte... Kankse MaLu vet?!

• ProPPens

Tack MaLu! Nä, det verkar vara ganska lungt i den tråden. Lite tråkigt att det är så få kvar, får hoppas alla kommer hit snart!!!

Ja, hur kunde det bli så långt ner till dom helt plötsligt??? Känns härligt att få dom fixade!!!

• ProPPens

MaLu Tror jag ska expressa över en sax till dig!!! Den kommer genast och klipper bort alla orostankar!!!

Zynk Jag kommer gärna men vad jag badar måndag och onsdag så då kan jag ej. Men torsdag eller fredag kan jag. Förresten vart ungefär är det du bor?? Jag är ju iof bilburen, så jag tar mig nästan var som...

Jag kan också dela med mig lite av min graviditet dom här sista veckorna!! Det är inga problem... Börjar bli lite tungt nu tycker jag!!!

• ProPPens

Zynk Ja söder om söder då är det lätt som en plätt härifrån!! Men säger som MaLu ingen promenad för mig...

Jag är INTE yngst för Malla slog mig med ett helt år!!!! Är ju nästan tant i hennes ögon

• ProPPens

Zynk Jag badar iof inte förrens halv tre men jag ska på förlossningsföreläsning på kvällen. Så det blir för mycket för mig, sen kan jag inte vara hemifrån hela dagen för då blir mina vovvar arga. Men det kommer fler gånger så det är okej för mig!!!

MaLu Jag har grått bälte i foglossning... Betyder det att min är värre då?? :-O

Joyce Är ni hemma igen?? Haft det skönt?? Var det Sicilien ni var till?? *gravid hjärnan slår till igen*

Stötte på en granne idag, hon har sett något större ut på senaste tiden... Nu vet jag varför, hon ska också få barn i början av juli!! Det är ju toppen, någon nära som har en som är i samma ålder!!!

• ProPPens

Nu har vi firat våra mödrar här! Dom fick god middag och efterrätt. Så nu är jag trött och ska lägga mig i soffan och glo på burken!!!

Hoppas ni mammor har blivit ordentligt firade!! Jag och MaLu får ju bara smygfira lite och vänta till nästa år och fira stort då!!!

• ProPPens

Hejsan!!

Idag är visst en sån där tröttis dag. Känner mig helt slut efter vattengympan och trotts två timmars vila så är jag fortfarande tröttmössa!!! Hoppas på att det släpper snart och jag piggnar till!

Zynk Det kommer fler gånger!!!

Kerpet Ja, det är ju lite skillnad mellan 1400 coh 2400kr!!!!! Men ni kanske kan tapetsera med dom om inte annat... Inte pengarna då utan bilderna förståss!!!

• ProPPens

Hmm, fl är lustigt... När jag skrev i eftermiddags fanns inte flera av era inlägg som är skrivna innan mitt... Så nu trodde jag mitt hade försvunnit men nä då var det flera innan som jag inte sett. Undra om det är jag som är galen eller??Fundersam

Zynk Just snygg förklaring, nä vi använder aldrig den här bilen... Men å andra sidan får han inte ranka ner på något annat om det är ombesikting utan bara kolla det som inte gick igenom innan... När min man skulle ombesiktiga sin bil för massa år sedan så gick handbromsvajern av när gubben (besiktingsmannen) skulle köra av rampen... Utan vajer går inte bilen igenom, men eftersom det var ombesikting kunde han inte säga något. Så mannen min blev glad iallafall!!!

MaLu Känner igen sovproblemen. Ena natten bra nästa dåligt... Spännande med samtal nästa vecka!!! Min vän som blev igångsatt var inne på kontroll veckan innan det skulle göras och då gjorde dom ju undersökning. Sen på natten startade allt och nästa dag vid lunch var deras dotter född!! Så en undersökning kan ju göra susen, kanske man kan låta mannen undersöka lite extra sen på kvällen...

Äntligen!! BF080706
Svar på tråden Visparnas tråd # 7