• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • jamis

Kerpet: Vi VILL HA bullar så iväg med dig Ska jag ta med muscovadosnittar med kaffekross?

• MallaMojs
    Joyce skrev 2008-04-28 21:04:49 följande:
    alla mina vettiga kläder är i tvätten så det får väl bli nåt sunkigt om jag ska vara med.
    Naken ska du ju vara

Ang. sån där grej som man har på stolen så verkar det ju bra, men aningens ostabilt och kanske inget som man använder så länge... Känns för lätt att trilla ur Men jag har ju inte testat, bara svamlar
    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Pess
    Kerpet1 skrev 2008-04-28 21:01:40 följande:
    En fråga...Man kan ju ta några bilder tillsammans med sin bebis, men om den är naken, ska man va naken själv oxå då?Hur tänker du göra pess??????
    Är du inte riktigt klok??? Har du en skruv lös????

ALDRIG i LIVET att jag låter mig fotas utan kläder, inte ens MED
  • MaCool

Joyce: en kompis till mig hade en sack´n´seat. Hon tyckte den var perfekt, har själv inte testat men funderar på att inskaffa en sådan att ha med sig i vagnen.

När är det lunchtid egentligen? Jag älskar sushi men har ju inte fototid förrän vid två. Är det ok om jag kommer runt ett redan? Någon som kommer äta då?

• FISK78

Ni är ju helt galna måste jag säga Tillbax från en helg med MASSOR av barn... Jättemysigt dop, Edwin och Wiggo skötte sig exemplariskt! Men oj vilket jobb brorsan har, räckte som preventivmedel ett tag vill jag lova

Kul med fotografering imorn Hoppas bara att det blir av nu då... Sid har varit kinkig och jobbig hela helgen, sov USELT inatt. Trodde det var öronen igen och har hämtat ut antibiotika... Men såg nu att han har fått 3 tänder till och är såååå svullen i käken Så det kan ju vara det oxå... Så nu har han 11 tänder, min lilla bebbe

See ya nu är det film för oss

• MaCool

Ah har bytt fototid så nu är lunchbeställningen lagd.

Ska väl hjälpa till och renovera lite nu...

vi ses imorgon, finns risk att hela garderoben följer med:)

• Joyce

ringde min kompis men hon svarade inte. Har lämnat meddelande så vi får väl se om hon hör av sig.

• Kerpet1

Halloj!

Joyce! Hoppas hoppas!!! Nej, jag vet inte vilken sort... hon kommer imorgon, så då kan vi ju fråga.

Macool! Då får jag lite sushi-sällskap iaf, Vill nån mer ha???

Pess! Vaddårå? Jag skulle iaf matcha Petter med alla hans knubbiga veck, ha ha ha!!!!!

Fisk! Nej, nu får lille Sid vara frisk!!!! Jag sattsar på att det är tänderna... 11 st!!! herregud, här ligger petter i lä med sina 8!!!

Jam! Oj va gott det där låt!!! har du bakat själv?

Här finns det nu bullar iaf... tror ni det räcker med 100 st? en plåt blev lite mörk så den får nog Mr P med sig till jobbet...

Kram

Svar på tråden Visparnas tråd # 7