• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • jamis

Jag har inte heller lyckats få med någon än ...

Kerpet: Jo, jag har bakat själv Men 100 bullar låter definitivt som att det ska räcka! Ser redan fram emot det !

• Maxie

Suck, jag försöker pimpa vagnen till sittvagn men har slarvat bort instruktionsboken och är teknisk som en guldfisk...

Hoppas ni får trevligt på fotograferingen idag och att bilderna blir jättebra!

• Maxie

Joyce: nej, vi har inte provat. Fast jag beställde från Bosieboo och från dem också en badtermometer som nog inte visar rätt så jag är lite skeptisk till andra saker därifrån...

• Joyce

Erik är helt galen i babygymet nuförtiden och har börjat rycka i själva benen på det (jag har ett som inte har någon matta/underdel utan ett som står på ben). Så i morse vevade han omkring med hela gymet och tjongade det i huvudet på sig själv och fick en fin liten rispa i pannan. Det blir fint på bild det Fast det syns inte så mycket, det lägger sig rätt fort.

• Maxie

V älskar sitt gym också, särskilt att gnaga på "benen", fast han börjar nog växa ur det för nallarna som hänger ned slår snart i ansiktet på honom.

• Joyce

vi kommer nog inte förrens efter lunch. ska duschas, piffas, äta lunch och E ska sova en liten stund först. Men sen kommer vi

• Kerpet1

pkod 1523... hur hemlig är jag????

• MaCool
    Maxie skrev 2008-04-29 10:15:19 följande:
    Suck, jag försöker pimpa vagnen till sittvagn men har slarvat bort instruktionsboken och är teknisk som en guldfisk... Hoppas ni får trevligt på fotograferingen idag och att bilderna blir jättebra!
    Jag vet...jag behövde instruktionsboken bara jag skulle sätta på regnskyddet...:)
  • Ma Lu

Mecka vagn är ingen barnlek!!! Vi fick skötväskan av syrran i helgen och det tog mig en stund bara att få ihop den i den fason den skulle ha

Du är så jättehemlig Kerpan Vad gör man itne för att få lite mer folk på fotografering

Hoppsan, om en timme måste jag gå! In i duschen!!!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
Svar på tråden Visparnas tråd # 7