• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • Kerpet1
    Pess skrev 2008-04-28 10:17:32 följande:
    Nu har jag messat Kerpet och BEORDRAT in henne hit så att vi kan ställa henne mot väggen!!!! (ska bli spännande att se om hon har respekt för mig??? )
    Om du visste vilken respekt jag har för dig!!!! Var nästan på väg in på 7/11 för att få tag på internet... jag har nämligen varit ute sen tidig morgon, Uträttat diverse ärenden åt Mr P som är billös och varit i lekparken!!!!
  • Kerpet1

Ok, så här är det, tror jag...

Det är svart/vitt som gäller... Vet ej om hon frågat men det är ju lite deras grej att ta fina svart/vita...

Sen är Mirrens linje ganska bra - att köra utklädnad eller tema!
    Med risk att trampa nån på tårna så säger jag ändå att jag inte riktigt gillar de här vanliga "Atelje-fotona" Med spräcklig blå bakgrund... Apelsinernas foton är lite mer speciella tycker jag... dom får till roliga kort och får barnen att fångas på bilden på rätt sätt...
    Dom har ju alltid inför jul tex temafotograferingar till julkort osv, och dom är döhäftiga!

Jag mailar för att dubbelchecka att vi får svart/vitt för det verkar ju som de flesta vill ha det!

Joyce! Jag har kalsonger i överflöd!!!! Bara att låna! Jag funderar oxå på det men tror faktiskt jag skippar blöjan under... kanske ser knäppt ut med blöjsnibbar som sticker ut?
    Jag har även flera snygga badbyxor...

Va kul det ska bli!!!!

Kram på er!

• MallaMojs

Jag har fattat ett beslut... Efter att barnen kommit hem från farmor och INTE ätit lunch (de ville inte ha) - Izabella är helt prickig, typ virusprickar och har blåsor i munnen - så vi kommer INTE Jättetråkigt, men jag vill inte smitta er andra, och så tror jag inte grin-ollar gör sig bra på finfoto

Hoppas att jag inte förstör för er andra nu, men det lät som det fanns en del back-up-bebisar

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Kerpet1

Dom brukar oxå va flexibla så att man kan fota både naket och med kläder i samma serie...

Åh, nu går min hjärna i spinn här, vill hitta på nått kul...
    Har ju lovat Mr P ett fint foto att ha på sit skrivbord på jobbet så då kanske bygghjälm vore nått?

Eller vad säger ni om en ros i munnen??? Ha ha ha!

• Kerpet1

Nej, va trist Malla!!! Krama om dina små sjuklingar!!!!!

• Pess
    Kerpet1 skrev 2008-04-28 12:35:23 följande:
    Om du visste vilken respekt jag har för dig!!!! Var nästan på väg in på 7/11 för att få tag på internet... jag har nämligen varit ute sen tidig morgon, Uträttat diverse ärenden åt Mr P som är billös och varit i lekparken!!!!
  • Ma Lu

Äsch Malla, vad supertrist Jag som hade sett fram emot att räffa "min" tjej I igen Jag får väl hålla tillgodo med alla mina killar då *suck*

Ni snackar rekvisita! Jag har precis skaffat mig en liten orange gerbera som jag ska ha om den inte slokar (hade inte börjat dra vatten än när jag köpte den). Man får gärna låna den bara man inte tuggar på den Iaf inte innan jag fått fota med den

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • MaCool

var in en supersnabbis (med bebis i famnen) och shoppade lite kallingar och kläder. Efter en liten snabb fotosession här hemma (som slutade med att modellen trillade omkull och slog i huvudet och därför vilar ut nu:) så tror jag att jag kör påklätt. Isak är ju ganska smal och jag vill inte se revben på korten... Kallingarna var dessutom alldeles förstora, de får nog bli pyamas i sommarhettan istället. Så tillbaks till klädångesten, köpte även en snygg body, orange & blå med moln på men jag vet inte om molnen tar över...ska kanske fundera ut ett tema istället.

• Pess

Undrar om feberglansiga ögon syns på fotona

Svar på tråden Visparnas tråd # 7