• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • Joyce

trist med sjuklingar! Men perfekt med massor av kalsonger

M och E har varit på första gången på babysim idag och E skrattade tydligen hela tiden och trivdes. Blev lite avis men de måste ju också få ha sin lilla grej utan mig

Sen hade de tydligen varit och shoppat massa fina pop-kläder. Själv har jag attackjobbat hela dagen. Mindre kul.

zynk: Visst är det geni med näthandel! Jag hatar och handla mat, speciellt att storhandla. Sortimentet var jättebra och de levererar för 85 kr i hela storstockholm tror jag. Jag skrev ett argt mail efter igår och fick svar att det håller på att ordna saken nu och att leveranstiderna ska utökas.

• Kerpet1

Halloj!

Är det nån som har nån kompis som skulle vilja följa med imorgon? Som det ser ut nu är vi prick 12, men min syrra är väldigt osäker för hon vet inte hur det är med Tage...
    Det skulle ju kännas bra att ha nån plus...

Såg så bra ut i morse och att vi var så många så jag skippade att gå till rytmiken, där jag annars tänkt kolla om nån var intresserad...

kram

• ProPPens

Hej!

Här är det sjuklingar och fotoprat!! Hoppas ni får fina bilder imorgon! Själv ska jag jobba igen, är fortfarande trött efter helgens jobb. Men men nu är det bara TRE arbetspass kvar!!! Känns overkligt måste jag säga... Tänk sen är jag "ledig" under en längre tid!!! Vi har dock inte kommit fram till hur vi ska vara hemma... Jag vill gärna vara hemma en längre tid och M vill nog itne det. Problemet är dock att han ev blir av med sina nuvarande uppgifter om han är hemma för länge, vilket han inte vill. dessutom finns en risk att han blir placerad någon annanstans än i s-tälje... Men vi ska försöka lösa detta och komma fram till en bra lösning.

Idag är 30+0 och 70dagar till bf!!! Måste nog fira det på något sätt... Men hur???

Äntligen!! BF080706
  • Pess

Kerpet....Hur tidigt vill du att vi i första startgrupp ska komma? Min prel-tid är ju 12.15, ska jag vara där 11.30 då? För uppvärmning?

L sover....Jag dopade henne med tutte och mycket gos nyss....Det blir toppen

• Kerpet1

Du får gärna komma vid 11:30 för uppvärmning!!!!

SNÄLLA!!! Känner ni ingen som vill komma????

• Kerpet1

Åh, Jam o Joyce! Såg inte era inlägg! Va glad jag blir!!!!!

• MallaMojs
    Kerpet1 skrev 2008-04-28 20:55:10 följande:
    Åh, Jam o Joyce! Såg inte era inlägg! Va glad jag blir!!!!!
    Tänkte, Oj, vad hon tjatar

...jag VILL, men näe, det blir bäst såhär. Izabella har nog vattkoppor, och en del blåsor i munnen gör att hon inte vill äta eller dricka Snuttan
    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • jamis

Oj, räcker det att komma en kvart innan foto-tiden? Jag åker med Malu och då kan det ta tid Nej, skämt åsido, det passade bäst med bussen så för hennes del... Hoppas det funkar!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7