• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • Pess
    Ma Lu skrev 2008-05-08 16:52:52 följande:
    Tack för idag Alltid lika trevligt att träffas! Stort TACK igen till Kerpet som fixat allt med bildernaNu har jag i lugn och ro tittat på mina bilder och är faktiskt nöjd Tro det eller ej... När jag först efter en lååång stund vågade kasta ett getöga såg jag bara konstiga miner, stripigt hår och annat mindre smickrande men nu har jag sett att det faktistk finns flera bilder som jag är ritkgit nöjd med! Ni var ju dessutom så jättegulliga med era glada utrop när ni tittade så jag beslutade mig för att tro att ni menade allvar och kolla igen (för nej, jag gillar INTE att se kort på mig själv...) Lite skämmigt kändes det att visa er alla "nakenchocker" men här hymlar vi ju inte med något såLycka till med cv Kerpet Om du vill kan jag läsa korr
    Åt åtminstone jag har sett en och annan naken gravido Det var JÄTTEFINA bilder på dig och magen och jag är uppriktigt GRÖN av avund. Inte ens den mästligaste fotograf skulle kunna få fram sådana på min gravidkropp ens efter retuschering

Jag HÖLL på att erbjuda mitt hem för nästa fika vid dåligt väder....Men så kom jag ju på att jag ska till BVC kl 15 samma dag....och det kanske inte är så kul när jag kör ut er alla för att hasta iväg Är det fint väder kan jag ju bara glida iväg en stund och komma tillbaka....Fik finns det massor av, kanske inga jättestora, men om man sätller vagnarna utanför så kan vi gå vart som helst....
  • Mamsen68

Hej hopp på er hoppas ni haft en bra dag jag är som vanligt mega trött men på ett annat sätt nu.
    Zynk har lilla Alvis gått åh vill träffa er

Kram till Zid

JAG VILL SE BILDER JAG VILL SE BILDER JAG VILL SE BILDER SNÄLLA tänk lite på mig

• Joyce

hejhej

tack för idag.

Nu har jag lagt upp en massa söta bilder på er och era barn i Gröttråden. Håll till godo

• Mamsen68

ÅHHHHHHH vad fina ni och era bebbar är

Jag gråter en skvätt (nästan) jag vill oxå vara med på fika snyft snyftGråter

Och B längtar efter er oxå

kram

• jamis

Hej! och tack för idag

Joyce: Va kul! Ska kolla in bilderna på en gång!

MaLu: Bra att du kollade bilderna igen för de är riktigt snygga och jag blir inte lite avis!

Jag kan som sagt inte vara med nästa vecka men hoppas ni får det bra ändå Nu sover A och jag är ensam hemma... hoppas han sover gott så ska jag titta på Barnmorskorna Förresten så står Adam nu i kö för dagis. Vi skrev önskad startdatum 1 jan 2010, men usch jag vill inte!

Kram på er!

• zynk

Vi kan vara här hos mig på onsdag om vädret inte vill att vi ska vara ute! Vet inte varför jag inte föreslog det förut men jag trodde nog det var något förhinder eftersom Mirren hade "bokat" veckan efter.
    Sen var det ju 26-30 MAJ förstås jag menade att ni var välkomna hit. Hur har ni det då?

Ja va trevligt det var idag men alldeles för kort!

MaLu varför kollade jag aldrig på dina och Joyce/E:s foton? Hoppas få se några ändå! Kul att du blev nöjd.

Mamsen Visst slutar du tidigt på onsdag? Då hämtar jag dig på jobbet o så åker vi o hämtar B (Och C?) och stuvar in A i babyskyddet - för det SKA bli fint väder har jag bestämt så tar vi picknick i Pess trakter. Vad sägs?
    Vår favvoaffär ska sluta sälja kläder blev så ledsen idag för jag tänkte köpa skor åt A men det var tomt.

Joyce Nu ska jag kolla bilderna .

• zynk
    Joyce Jag bara måste skaffa en sån kamera som du har. Helt fantastisk bra bilder! Fast det kanske beror på fotografen också?! Och alla snygga modeller .
  • jamis

Vilka härliga bilder Joyce !

zynk: jag kan den veckan i MAJ alla dagar utom fredag.

• Minna72
    Joyce skrev 2008-05-08 18:28:13 följande:
    hejhejtack för idag. Nu har jag lagt upp en massa söta bilder på er och era barn i Gröttråden. Håll till godo
    Vad och var är gröttråden?
    ~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • Joyce

zynk: Det är nog mest kameran Jag kör bara autofokus och porträttprogram och sen så trycker jag bara. Så köp!

Minna: Det är en msn-grupp för vips-fikor som malla administrerar. Hon kan säkert lägga till dig så snart hon dyker upp så får du också se

Svar på tråden Visparnas tråd # 7