• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • Ma Lu

Jättefina bilder Joyce! Hehe, t.o.m jag hade fastnat

Minna: Gröttråden är vår fikatråd på msn grupper. Man måste alltså vara medlem för att kunna se

Pess: Jag tror dig när du säger att du sett en och annan preggo Jag ångrar mig inte alls att jag lät mig övertalas till det där!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Pess

Men ÅH vilka BILDER.....Vem behöver proffsfotograf egentligen när man har Joyce????

• jamis

Precis vad jag oxå tänkte!

Pess skrev 2008-05-08 20:06:07 följande:
    Men ÅH vilka BILDER.....Vem behöver proffsfotograf egentligen när man har Joyce????
  • jamis

Jag blev så kär i den första bilden på A så jag ändrade min pres-bild och nu måste oxå jag köpa en sån där kamera

• Minna72

Jag e förstås nyfiken på bilderna men inte behöver jag vara med i er fikatråd. Chansen e liksom minimal att jag kan poppa över på spontanfika på Kerpets innegård, Viking och Silja e lite för långsamma för det...

~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • Pess
    Minna72 skrev 2008-05-08 20:48:22 följande:
    Jag e förstås nyfiken på bilderna men inte behöver jag vara med i er fikatråd. Chansen e liksom minimal att jag kan poppa över på spontanfika på Kerpets innegård, Viking och Silja e lite för långsamma för det...
    Säg inte det?
  • Pess

Minna, only for you (och tack igen Joyce för bilderna, du har inte funderat på att sadla om? )

underbara.jpg

• Joyce

haha, nu tycker jag att ni tar i lite för mycket här. Men kul att ni gillade dem

• Idis 76

Hej tjejer!
    Tittar in lite. Hoppas att jag snart har lite mera ork att vara här. Jobbar för fullt och har T med mig på jobbet. M är borta och jobbar en hel vecka så man kan väl säga att jag är lite trött nu!!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Kerpet1

Halloj!

Vilka bilder Joyce! Jättefina!! Nu måste jag oxå ha en kamera!!!!

Kram!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7