• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • MallaMojs

Här vaknas det stup i kvarten men måååste bara skriva att ÅHHH, vilka fina bilder Duktig fotograf och snygga tjejer, och såklart söta barn !!!

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • FISK78

Tack för att ni tänkt på oss... Allt har gått jättebra med op, nu sitter rören på plats och Sid sover gott. Det jobbiga var sövning och uppvak då S var väldigt groggy, men den biten klarade Mr D alldeles utmärkt. LITE gnällig nu på kvällen och tog sig lite på öronen, men annars ingenting. Däremot är jag och Mr D rejält förkylda båda 2.

Så du har mina bilder Kerpan??? Har du tittat på dem? När kan jag få dem? Jag är SÅ JÄKLA NYFIKEN!!! jättekul med nytt jobb!?! SPÄNNANDE!

Såg lilla L´s bilder idag, alldeles alldeles UNDERBARA!

Annars har jag då sett att Joyce är fotograf Ska genast kolla in bilderna!

Har ingen koll på när jag kan ses och inte för närvarande, vet att jag jobbar tisdag nästa vecka och Sid ska vaccineras torsdag. Då låter ju onsdag väldigt bra faktiskt!

• Kerpet1

Halloj!

Skönt att höra att allt gick bra idag!!!! Nu ska han väll slippa mer besvär får vi hoppas!
    Japp jag har bilderna och jag har tjuvkikat... skäms... Men de är gudomliga!!!! Bilderna med mössan är så fina!!!!
    du kan få dem när du vill! Vi är hemma i helgen, ska ju på bröllop på lördag från 14, annars är vi i krokarna...

nej, nu är det bingen som gäller!

Godnatt!

• Mamsen68

Zynk gulle dig som tänker på mig så där. Ja jag slutar tidigt på Ons
    Men nu på onsdag ska jag skriva kontrakt med nya jobbet och löne förhandlaSkrattande
    tråkigt men det kanske finns fler ons.

Nu ska jag till jobbet en vecka mindre kvar att jobba ÅH vad jag trivs på mittt jobbFlört
    Älskar barnen men de vuxna vete kattenFundersamSkrikandes

Kommer nog vara ganska trött i dag för här fick vi vakna ½5

• zynk

Morn!

VAD HÄNDE MED SOVA HELA NATTEN????? Hjälp när ska man få sova? Jag sätter på första kaffekannan - sen får nån annan ta över

ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• Pess
    zynk skrev 2008-05-09 07:23:55 följande:
    Morn!VAD HÄNDE MED SOVA HELA NATTEN????? Hjälp när ska man få sova? Jag sätter på första kaffekannan - sen får nån annan ta överZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Jag tar över....Ligger i klass med Mamsen med uppvak 04 och sedan tvångslummer av och till till 06.30....UNGE!!!!! Nu ligger alla miljoner leksaker utpridda igen över golvet och jag måste ha KAFFE
  • zynk
    Pess Theralen???? Borta är de underbara nätterna mellan 3-6månader då jag skröt om hur bra A sov...
    Nu gnääääääälls det så snart kanske hon kan somna om.
    L:s nattrutin liknar Alvas! Plus ett uppvak vid 02...

Bläääääääääääää
  • Pess
    zynk skrev 2008-05-09 07:54:38 följande:
    Pess Theralen???? Borta är de underbara nätterna mellan 3-6månader då jag skröt om hur bra A sov...Nu gnääääääälls det så snart kanske hon kan somna om. L:s nattrutin liknar Alvas! Plus ett uppvak vid 02...Bläääääääääääää
    Det hade vi oxå....Uppvak vid 02 (ungefär) då hon hamnade mellan oss
  • Joyce

samma här!

vaknade första gången vid 12 då han hamnade bredvid mig. Sen vaknade han strax efter 5 och sen tvångsslummer av och till tills kl 06.30. Då tvingade jag upp M som fick ta över. Är det ljuset eller vad är det för del på dom små?

• Pess

Ljuset är nog en jättebov i detta hem....I takt med att hon blir större....Svårare att få henne att inse att man INTE leker kl 04 Nu har vi henne mellan oss större delen av nätterna....och hon klättrar och pillar och fixar från att hon vaknar tills att någon av oss vuxna ger upp (oftast jag )

Svar på tråden Visparnas tråd # 7