• busunge

Mammor födda 85

Hej..
    Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite

• Svar på tråden Mammor födda 85
  • busunge
    Corze skrev 2008-04-18 08:02:41 följande:
    En till 85a, även jag y förälder, fick min lilla tjej 20de mars (dagen innan jag fyllde haha)...Bor i sthlm
    grattis till din lilla tjej också
    vart i sthlm bor du då?? jag bor utanför norrtälje.
  • Corze
    busunge skrev 2008-04-18 09:10:21 följande:
    grattis till din lilla tjej ocksåvart i sthlm bor du då?? jag bor utanför norrtälje.
    södermalm men tanken är att vi ska flytta om ett år typ... utanför stan nånstans
    Stolt mamma till Emma och fru
  • busunge

Corze-okej..

så, vad ska ni alla hitta på idag då? sj så ska jag åka och jobba snart..känns inge roligt när det är så fint väder. men men.

• ingensignatur

jag pluggar (mest hemmifrån) o bor i karlskoga... Nu orkar jag inte plugga mer så nu får de vara helg ska hämta barnen tidigare på dagis o gå ner till sjön o mata fåglarna eller nåt liknande.. mysigt

• busunge
    Millsan skrev 2008-04-18 09:32:41 följande:
    Hej hej här kommer en till 85:a med en son född i juli 07.
    väkommen
  • Corze

mammaledig =) blev klar med skolan i´januari... så blir promenader mest för min del

Stolt mamma till Emma och fru
  • busunge
    ingensignatur skrev 2008-04-18 09:34:29 följande:
    jag pluggar (mest hemmifrån) o bor i karlskoga... Nu orkar jag inte plugga mer så nu får de vara helg ska hämta barnen tidigare på dagis o gå ner till sjön o mata fåglarna eller nåt liknande.. mysigt
    gud va härligt sj så jobbar jag hela helgen känns inge kul.
  • busunge
    Corze skrev 2008-04-18 09:36:06 följande:
    mammaledig =) blev klar med skolan i´januari... så blir promenader mest för min del
    gud va härligt nu när våren kommer
Svar på tråden Mammor födda 85