Mammor födda 85
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
Här är en till som är 85:a fick min första son den 6:e Mars i år=)helt underbart=)
här har ni en till som är född 85:D
har en dotter som föddes 06-09-16
hoppas nu på ett syskon till nästa år
bor i sundsvall
Hej på er i morgon är det morsdag hur skall ni fira?
Vi skall hem till mina föräldrar och äta god mat med hela familjen.
Vi ska hem till mamma och äta var hos sambons mamma igår. Blev väckt med frukost på sängen idag, det händer inte ofta här.
Mors dag firades med middag igår då vi var ute coh åkte en runda och idag nä jag ahde avrit hemma med en blomma till min mamma så kom ja hem och lägenheten va tom så efter ens tund kom min sambo och son hem med en fin blomma=) Och lillpojken som snart är 3 månader var helt överlycklig och det leendet ha jag levt på hela dagen=)
Hejsan jag är en 85:a och har fyra barn,
Vi skulle grillat men blev så sen lunch, så det blev några extra bitar av en rosa prinsesstårta istället!
Ingen som har en -07a som är sjukt sugen på att skaffa nr.2?
Jag frågade min son en dag vad han tycker om sin mamma han satt tyst en stund sedan la han armen om mig och sa att "du mamma du är snäll,bra och stilig" och jag älskar dig...Då blev man glad att höra dom orden har era barn berättat för er vad dom tycker om er? Inte fråga dom som kan svara det värmer en mamma mycket att höra sådant må ni tro...
Händer i helgen?Var bor alla?
hallå vart tog alla vägen?