• busunge

Mammor födda 85

Hej..
    Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite

• Svar på tråden Mammor födda 85
  • busunge

vad hittar ni alla på för roligt då?? själv så har jag varit ledig nu och imorgon väntar jobbet igen. sen i helgen ska vi på bröllop

• jagarhosdigigen
    busunge skrev 2008-05-07 08:19:05 följande:
    vart bor du då???välkommen
    Stockholm, sumpan
  • busunge
    jagarhosdigigen skrev 2008-05-07 12:35:58 följande:
    Stockholm, sumpan
    okej..synd då. fika är man ju alltid sugen på annars
  • Adelisa

en 85:a till

har en tvååring och en 4½ månaders..

• mamma hampus

hej på er...

Äntligen lördag händer i kväll för er...jag och sonen skall ut till mina föräldrar och grilla och så skall vi på bilutställning i morgon.Min son gillar bilar och jag godis bilar=)

• mamma hampus
    Harling1985 skrev 2008-05-02 14:48:40 följande:
    mamma hampus skrev 2008-05-01 16:50:06 följande:
    Hejsan!! Nä, till Lidköping är det inte långt, har ca 2 mil dit..min hampus var en liten skit, på 2505gram.. Å jaa, värkarna glöm egentligen bort när manväl har sitt underbara lilla liv där... det är först nu när jag vänter två som jag är dum nog och försöker minnas tillbaka... Fint namn på din pojke!!! Hur stor var han då??ha det bra!!
    Förlåt att det tog lite tid innan jag svarade jo min Hampus vägde 3475 g och var 50 cm lång..
  • jerseyko
    mamma hampus skrev 2008-05-10 16:10:07 följande:
    hej på er...Äntligen lördag händer i kväll för er...jag och sonen skall ut till mina föräldrar och grilla och så skall vi på bilutställning i morgon.Min son gillar bilar och jag godis bilar=)
    Jag hoppades på myskväll för en gångs skull men sambon åkte iväg på cruising och ville inte ha med mig och sonen (jag har oxå ett brinnande intresse för bilar) och nu sitter jag och protest äter upp alla 500g jordgubbar och 3 dl grädde   och sonen har precis somnat.
  • busunge

min lördag var jätte mysig med många tårar vi va på våra vänners bröllop..det va så otroligt fint och hela dagen och kvällen lika så har fått sova ut lite idag eftersom sonen är hos mormor och morfar. han skulle komma hem nån gång på em så jag ska passa på att sola oc ha det skönt

• Anna Antonio

Hejsan..!
    Här är det en till 85:a.. Fick en son den 5 mars iår

08-03-05 kom våran fina Neo!
Svar på tråden Mammor födda 85