• busunge

Mammor födda 85

Hej..
    Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite

• Svar på tråden Mammor födda 85
  • Harling1985

mamma hampus skrev 2008-06-02 10:40:52 följande:

hallå vart tog alla vägen?
    tror nog att många håller till ute i den sköna solen!!! vilken jag också ska tillbaka till nu ett litet tag, innan det bär i väg till jobbet.. Hampus vill bada lite i poolen.. Men jag var tvungen in att kika mail, då jag väntar på mail utav valpköpare.. Våra små valpar är leveransklara om lite mer än en vecka.. Å då blire det lite lugnare här hemma igen.. Sååån fart på de små dötnosarna....
  • vi fyra

hej hej..jag är en 85:a med två barn.
    en son som föddes 1:a juni -02
    en dotter som föddes 23:e mars -06
    bor i stockholm

• Hektor

85.a som bor på Värmdö i Sthlms Skärgård
    Fick första barnet, Hektor 17 April -08

• Gulltia

Jag är en 85-a som bor i halmstad....

har en son 070602

• busunge

hej hej..nu va det länge sen jag va inne här. har jobbat ganska mycket och sen så har vi varit ute i solen så mycket som möjligt...härligt. har varit ledig i helgen och nu så är det 9 dagar kvar till semester hoppas allt är bra med er andra i värmen.

• FiiaOdd

Jag är 85 och har en son som är född 07-09-19.. Vore toppen att få kontakt med andra jämnåriga mammor och pappor. bor i sthlms området.

• Längtar

Hej!Här är en som är född 85 och som fick en son 071219.Någon som har barn i ungefär samma ålder?

• Sandrah85
    Längtar skrev 2008-06-10 13:20:21 följande:
    Hej!Här är en som är född 85 och som fick en son 071219.Någon som har barn i ungefär samma ålder?
    071111 kom min son =)
    ♥ Devin 11/11-07 ♥ sandrah.blogg.se
  • Gummsan85

hittade precis hit :)

är som alla andra 85:a men mitt första barn väntas i augusti i år :)

Svar på tråden Mammor födda 85