Mammor födda 85
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
Idag har jag och Elvira och pappa varit i lekparken och gungat, åka lite ruschkana och grävt i sanden, helt underbart var det.
Nu sover min utslagna prinsessa.
Hej! :) Mamma till Irma som är 16 månader och Helge som är 4 :)
Hejsan allihopa!!!
Sitter här och funderar på vad vi skulle kunna hitta på idag, är ju inte så där jätte bra väder.. Blåser rätt mycket här iaf...
Någon som har något bra förslag??
Vad ska ni andra göra??
får man va med här fasten man är 84?
har en liten kille på 1,5år i bor i Göteborg
Halloj allihopa!!
Är född 85, och har två killar Tyke 4år och Zeke 1år.
Så här hemma är de fullt röj=)
Vi är bor i sthlm.
god morgon och välkomna alla nya
idag är sista dagen på min jobbhelg, riktigt skönt känns det. ska jobba ikväll sen är jag ledig imorgon. vad har ni hittat på i helgen då??
Hej allihopa.
Hoppas helgen har varit bra för er alla.
Vi har bara haft en myshelg, inte hänt så mycket.
var på grillmidag igår så Elvira fick leka av sej lite,
trevligt var det iaf. Idag ska vi städa och tvätta.
Gå till lekparken så elvira får gunga lite.
Kram
Hej
Min helg har varit barnledig och vi har haft öppet hus på skolan och det har regnat och varit fint väder växlade hela tiden..Blåste kallt så nu börjar man känna av att man kanske börjar bli förkyld igen....Sedan skall man sitta ner med arbete som skall vara inlämnat snart...På fredag slutar man sedan börjar man igen 4 aug
ha det bra
85:a här. Fick en son i oktober - 07
Hallå!
Jag är 85:a. Har precis fått mitt tredje barn. Har Hugo född sep 05 Ida född okt 06 och Alex född maj 08. Så just nu har vi rätt fullt upp här.