• busunge

Mammor födda 85

Hej..
    Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite

• Svar på tråden Mammor födda 85
  • Aasa

En 86:a. Visste inte att det fanns så många runt mig. Känns som om alla "Unga Föräldrar" är långt yngre... Vågar inte ens räkna på årgångarna... :O

• busunge

vad kul att det bara fylls på med fler mammor men det skulle ju också vara roligt om vi skrev lite om vad som händer om dagarna oc hur ni och barnen mår

• busunge

idag ska jag och sonen inte gör speciellt mycket. vi har haft fullt upp alla dagar jag har varit ledig nu, och idag är sista lediga dagen innan jag ska jobba hela helgen. vad händer för er då??

• Malin Eriksson

Hej!
    jag är oxå 85:a och har 2 flickor som är 3 år och 8 månader vi bor i sthlm

• Harling1985

Var och hämtade sonen från skolan vid halv ett, å sen har vi varit ute med valparna fram tills nu.. Ska snart sätta i gång att göra lite mat (förslag någon?)...
    Är en sån där bra dag så jag är ledig i kväll, egentligen skulle det ha varit en jobb dag i dag med, är anställd på 32timmar och har ju då rätt att jobba, men kände att när det inte var något som var tvunget att göras utan att det bara hade blivit extra arbeten så var jag bra mycket hellre hemma.. Börjar kännas som magen är i vägen nu när jag jobbar med så...

vad har hänt hos er andra då??

• busunge

vi tog det bara lugnt som sagt jag passade faktiskt på att sova lite när lnus sov sen va vi ute på en liten promenad strax innan det var dax att gå och sova för natten..
    har inte hänt så mycket annat för oss idag, men det är skönt att bara ta det lugnt ibland..

• englasmamma

Hejsan!
    Jag är född 85 och bor i småland. min flicka är 2½ år och heter Engla.

Ja har börjat jobba och engla är hos en dagmamma på förmiddagarna ett par dagar i veckan. Jobbar som personligass så jag jobbar bara morgon, kväll eller helg. ledig hela dagarna och det är jätte skönt :)
    Just nu är jag inne i en sy period och är det nån som har något roligt tips på vad man kan sy, vore det kul!

• busunge
    englasmamma skrev 2008-05-15 22:04:52 följande:
    Hejsan!Jag är född 85 och bor i småland. min flicka är 2½ år och heter Engla.Ja har börjat jobba och engla är hos en dagmamma på förmiddagarna ett par dagar i veckan. Jobbar som personligass så jag jobbar bara morgon, kväll eller helg. ledig hela dagarna och det är jätte skönt :)Just nu är jag inne i en sy period och är det nån som har något roligt tips på vad man kan sy, vore det kul!
    hej hej...välkommen. såg att din tjej är född i december.. min son är född 15 dec 05...
Svar på tråden Mammor födda 85