• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym (vanligt)

Anonym (minockså) skrev 2008-04-18 20:00:57 följande:

Min kille kan göra det om jag "trycker ner honom" efteråt. Han "spjärnar emot" men gör det ändå grundligt och väl. Tror inte han har något emot det när är jag som "tvingar honom". Missförstå mig inte nu!!!!!
    Ahh, lite härlig dominans bara
  • Anonym (häftigt)

Anonym (vanligt) skrev 2008-04-18 12:37:29 följande:

*skrattar* Exakt min tanke faktiskt. =) Själv ÄLSKAR jag att känna min egen smak på mannens kuk =)Inte ens om den varit i analen har jag några problem med det.Ah.. Om min kille bara ville kyssa mig när jag har munnen full av sperma.. Mmmmm
    Underbart!
    Jag älskar när min flickvän går ner på knä och låter mig komma i hennes mun bara för att sedan resa sig upp eller dra ner mig till henne och kyssa mig hett och låta mig smaka och dela på satsen.
  • Anonym (urk)

Urk, det skulle jag inte vilja att min kille gjorde. Å andra sidan så suger jag av honom efter att han har varit inne i mig, och det är väl samma sak fast åt andra hållet. Han tänder asmycket på det och jag också, det är hela dominansgrejen, bara att i vårt förhållande är han den dominanta. ÄR det tvärtom så blir det väl killen som får slicka i sig sitt eget så det är ju inte så konstigt egentligen.

• LykkeLee

Tkr inte det är ett dugg märkligt.. Jag kysser min kille efter att han kommit i min mun och det är ju bara upphetsande.. att smaka på mina egna safter är också upphetsande.. det smakar SEX!!!!!

• KalleKn

Är väl inte konstigare än att slicka tjejen innan man kommit, man blir ju ändå kladdigt upp till öronen

Sen om det är ens egen sperma, nån annans sperma, bara hennes egna safter eller mensblod spelar väl ingen större roll. Är det min tjej så spelar det ingen roll vad som rinner ur hennes fitta, jag älskar att slicka henne ändå och det klart att hon får smaka tungan där bak oxå

• Anonym (L)

Men fy och usch. Det här var verkligen vidrigt. Ts du ska absolut inte låta han hålla på så här. Det låter bara sjukt, och det är verkligen inte normalt för en man. Jag blir illamående när jag läser det här.

• Anonym

Vi delar gärna på sperman, min sambo och jag. Tycker inte det är nåt äckligt med det.

• Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 13:20:13 följande:
    Vi delar gärna på sperman, min sambo och jag. Tycker inte det är nåt äckligt med det.
    Vaddå delar??? Slute genast upp med det, det är ju inte normalt.
  • Anonym

Anonym (L): Varför inte? Ser inte nåt onormalt med det. Kan en kvinna svälja sperma så kan väl en man också?

Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!