• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • JennyL25

altså Brroke???
    Har hon vart me dalla karlarar i serien?
    Nu Thorne?
    Förut Ridge och Nick va????

Vilken man tycker ni är sexigast?

• Emelie  A
    JennyL25 skrev 2008-04-24 11:39:19 följande:
    altså Brroke???Har hon vart me dalla karlarar i serien?Nu Thorne?Förut Ridge och Nick va????Vilken man tycker ni är sexigast?
    Brooke är tillsammans med Ridge nu - igen.
    Hon har varit med nästan alla i serien - ja
    Hon har varit med bröderna + pappa Forrester och Nick Marone, det är de männen jag känner till iallafall. fast hon fick ju barn med Bridgets man också.
    Thore är ju förlovad med Taylor nu och det var längesen han och Brooke hade ihop det.
    Tycker ingen i Glamour är speciellt sexig alla är ju sönderopererade (iallafall de äldre personerna) men Shane är ju rätt het
    Kommer ihåg han CJ som var med förr..han var också riktigt het!
  • lilis74

Undra om Darla kommer tillbax så som Taylor har gjort....

Saga 020916 och BF 080724
  • This is me2

Jag undrar hur länge den här "vapenvilan" mellan Stephanie o Brooke ska hålla i sig, just nu verkar det ju som dom har varit vänner hela livet. Vilka ska bråka med varandra nu då, lixom?

• This is me2
    lilis74 skrev 2008-04-24 14:55:19 följande:
    Undra om Darla kommer tillbax så som Taylor har gjort....
    Fast igår snackade hon ju från himmeln, fast det skulle inte förvåna mig om hon kommer tillbaka om Taylor blir gravid
  • lilis74
    This is me2 skrev 2008-04-24 15:00:00 följande:
    Fast igår snackade hon ju från himmeln, fast det skulle inte förvåna mig om hon kommer tillbaka om Taylor blir gravid
    Nä precis. Man vet ju aldrig med den där serien. Kanske blir Taylor o Nick ett par.....
    Saga 020916 och BF 080724
  • J Ba

ja, det kan säkert bli helt omvända roller i den här serien, man kan ju se små scener från youtube från olika blickar i serien.

är det någon som har gjort det?

• ludenben

lägger till denna tråden i mina favoriter

• This is me2

J Ba skrev 2008-04-24 15:34:31 följande:

ja, det kan säkert bli helt omvända roller i den här serien, man kan ju se små scener från youtube från olika blickar i serien.är det någon som har gjort det?
    Kan man?
  • snissi

Har aldrig kollat just glamour på youtube, har dock tjuvläst en del på wikipedia om vad som kommer hända

Svar på tråden Glamour!