• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Emelie  A

haha nej det är verkligen inte omöjligt!
    Ridge och Bridget var väl lite kära ett tag eller? Det var väl därför hon åkte till Italien, för att hon var sårad, där hon träffade Dante?
    Haha rena incesten där ju!

Är detta en spoiler? Jag vet ju lite om vad som kommer hända iaf men vågar inte säga om inte alla är med på det

• J Ba

hahahahah va???! taylor och rick!?!?!?!? vet inte riktigt vad jag ska säga om det!!

• snissi

Kanske TS skulle behöva skriva in det isf, OM det är en spoiler. Känns lite taskigt om någon kikar in och inte vill veta! Mig gör det inget men det är ju vissa som inte vill veta!

• Emelie  A
    6barnsmamma skrev 2008-04-25 09:51:14 följande:
    Vilken tid går repriserna på dagtid?
    11.25 börjar det
  • Emelie  A
    snissi skrev 2008-04-25 09:52:44 följande:
    Kanske TS skulle behöva skriva in det isf, OM det är en spoiler. Känns lite taskigt om någon kikar in och inte vill veta! Mig gör det inget men det är ju vissa som inte vill veta!
    Ja precis är inte lätt att hålla sig men om någon inte vill veta så ska man ju inte förstöra det..
  • snissi

Riktig incest!

Trodde dom inte för typ aaaaaaaaaaaaaplänge sen att Bridget var Ridges barn? Tror dom gjorde ngt DNA test el något. Men som sagt, det var riktigt länge sen. Kan ha fel.. Men ändå.

• Emelie  A

jo jag tror också det. och sen så trodde dom väl att RJ var Nicks son? eller var det Hope de trodde var hans dotter? Jaja så går det när man strular runt till höger och vänster

• snissi

Haha! Ja, men jag älskar deras intriger! Man får flytta fokus från sig själv ett tag och över till någon annans problem.

Skulle vara spännande att göra ett "vem har dragit över vem"-träd. Få lite klarhet... Kom på att Nick är ju faktiskt inte bara Bridgets ex-man, och pappa till Bridgets döda bebis (Brookes barnbarn!!!), han är ju även Ridges halvbror. Alltså, blä!

Vad hände med tjejen som Thomas gifte sig med för att hon skulle få uppehållstillstånd?

• Emelie  A

Hon kom väl in på det där colleget? Hon och Thomas skulle väl gå på samma college?
    Hjälpte inte Taylor henne till slut så att hon skulle få uppehållstillstånd?

Jajamänsan det var han haha! Sen så blev ju Bridget gravid igen och trodde det var Nicks barn eftersom han var otrogen med henne mot Brooke (han låg alltså med sin frus dotter som även är hans exfru) fast det visade sig att det var Dantes barn

JA vi gör det! Vi börjar med vilka Brooke legat med
    Thorne Forrester
    Ridge Forrester (har 1 barn med)
    Eric Forrester (har 2 barn med)
    Nick Marone
    Bridgets exman Deacon (har barn med)

Eric har legat med Stephanie, Brooke, Jackie

Taylor har legat med Brookes pappa, Ridge, Thorne

Bridget har legat med Dante, Nick..någon som vet om hon gjor det med Ridge?

Thorne med Taylor, Darla, Brooke

Stephanie med Eric, Massimo

Hjälp mig att fylla på

Svar på tråden Glamour!