• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Emelie  A
    snissi skrev 2008-04-28 14:13:50 följande:
    Haha! Alla tycker iofs Stephanie är en skata... Men samtidigt förstår jag henne... Hade jag gillat en kvinna som satt på båda mina söner OCH min man? Hmmmmm...
    Ja men ingen annan gör ju det haha! I synnerhet inte någon av männen i familjen undrar varför?
  • Emelie  A

nu puffar jag upp denna tråden lite! Den får inte dö ut

Någon mer som tyckte Stephanie var en riktig häxa igår? åå blir så arg på henne ibland så man vill bara hoppa in i TV:n och ta ett snack med henne! och ridge också!

• MalinEddie

missar det ofta nuförtiden, nån som vill berätta vad som hänt de senaste avsnitten så man hänger med lite?

• Emelie  A

vet inte hur längesen det var du tittade men brooke är tillsammans med ridge igen, thorne och taylor är förlovade. Taylor körde dessutom ihjäl Thornes fru Darla. Stephanie knuffade Jackie nerför trappan så hon hamnade på marmorgolvet och nästan dog. De bråkade om vem av sönerna som hade "rätt" till Brooke. Nick och Jackie gav Eric och Stephanie ett val..de skulle få köpa Forrester creations mot att de inte anmälde Stephanie för mordförsök. Familjen har försökt på tillbaka företaget.
    Nick gick i terapi med Taylor och det framkom att Jackie var prostituerad när nick var liten och detta hörde Stephanie och då såg hon sin chans att ta tillbaks företaget, så på deras första modevisning så hade Stephanie och Ridge tagit dit Kapten Kramer (en av Jackis kunder) och när han kom ut på catwalken så berättade Stephanie i mikrofonen att Jackie varit prostituerad förut.

• MalinEddie

Oj, oj slutade det så igår? Ska försöka kolla idag. Tack för ditt svar.

• This is me2

Emelie A skrev 2008-05-01 12:51:00 följande:

nu puffar jag upp denna tråden lite! Den får inte dö ut Någon mer som tyckte Stephanie var en riktig häxa igår? åå blir så arg på henne ibland så man vill bara hoppa in i TV:n och ta ett snack med henne! och ridge också!
    Jättebra att du fuffar lite!
    Har tyvärr missat några dagar nu, men idag SKA jag titta.
  • This is me2

This is me2 skrev 2008-05-01 14:27:50 följande:

Jättebra att du fuffar lite!Har tyvärr missat några dagar nu, men idag SKA jag titta.
    OJ, puffar ska det ju stå
  • grodanboll85

missade oxå igår å missade reprisen idag ska försöka hinna kika på de idag annars kolla på reprisen imorn

• Emelie  A

Jättebra att du fuffar lite!Har tyvärr missat några dagar nu, men idag SKA jag titta.
    nej har du missat? Typiskt att man ska missa när det verkligen händer något
    Själv kommer jag missa TVÅ hela veckor då jag ska utomlands på lördag!
  • This is me2

Emelie A skrev 2008-05-01 15:31:13 följande:

nej har du missat? Typiskt att man ska missa när det verkligen händer något Själv kommer jag missa TVÅ hela veckor då jag ska utomlands på lördag!
    Oj, vad hemskt!
Svar på tråden Glamour!