• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • TingelingAnna

Jag fick reda på en sak häromdan som jag tyckte verkade helt otroligt. Nån som vill veta? ;)

• ludenben

ja säg!!

TingelingAnna skrev 2008-04-24 18:39:12 följande:
    Jag fick reda på en sak häromdan som jag tyckte verkade helt otroligt. Nån som vill veta? ;)
  • lilis74
    ludenben skrev 2008-04-24 19:34:34 följande:
    ja säg!!
    Vill oxå veta!!!!
    Saga 020916 och BF 080724
  • Emelie  A

Jag har också läst en del på nätet om vad som kommer hända.. vet inte om någon vill veta?

• snissi

Det verkar som Taylor verkligen kommer hoppa runt

Och som ett äkta Days of our lives-fan måste jag säga:

Fan vad kul att Kyle Lowder ska spela Rick! Den nuvarande Rick tycker jag är både ful, och knappt synlig Fast hm, det kanske går hand i hand. Ful = får ej synas i rutan särskilt mycket. Nej fy vad elak jag är... Men, lite kan man väl få håna dom?

Tycker det är synd med Darla dock. Varför var just hon tvungen att dö? Hon gjorde ju inte en fluga förnär. Men det kanske var därför hon dog... Blev inga intriger i Thornes liv när dom två nu hade det så perfekt.

Ibland sitter jag och försöker finna någon logik i Forresters familjeliv. Alltså...

Eric har barn med Stephanie och Brooke, Brooke har barn med Eric, Ridge och sen nån mer snubbe. Halvsyskon här och var. Mor och dotter (Brooke & Bridget) har lallat runt med samma snubbe men alla är såååå förlåtande Ridge och hans förbannade "mommy and me"-förhållande. Eric "jag vägrar vaxa ögonbrynen" Forrester har lallat runt med sonens brud i omgångar. Herregud säger jag!!

Hm, för er som undrar om jag har ett liv så är svaret: Nej! Haha!

• Emelie  A

Ja det är nästan övernaturligt hur förlåtande de är mot varandra
    Ja, ridge är en riktig morsgris!!
    Fattar inte att han ens vill ha Brooke med tanke på att hon varit i säng med alla män i hans familj!!
    Haha Hope fick hon ju med Bridgets dåvarande man Deacon.

jag tyckte också synd om Darla men hon var ju egentligen helt onödig i serien. Var nog tvunget att hända någon intrig även i den perfekta familjen

• snissi

Men shit, har hon nuppat med två av Bridgets karlar?

Det är väl bara en tidsfråga innan "barnen", alltså Thomas, Phoebe etc. revolterar. Haha!

Tänk följande scenario... Taylor dejtar Rick... Brooke blir hämndlysten och börjar dejta Thomas? Ingenting är liksom omöjligt, det är ju kul att spekulera

Svar på tråden Glamour!