• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Emelie  A

Haha ja det var det säkert. måste varit Stephanie.. hon försökte ju till varje pris att få bort Brooke ur deras liv.

• snissi

Haha! Alla tycker iofs Stephanie är en skata... Men samtidigt förstår jag henne... Hade jag gillat en kvinna som satt på båda mina söner OCH min man? Hmmmmm...

• This is me2
    snissi skrev 2008-04-28 14:13:50 följande:
    Haha! Alla tycker iofs Stephanie är en skata... Men samtidigt förstår jag henne... Hade jag gillat en kvinna som satt på båda mina söner OCH min man? Hmmmmm...
    Nä, man hade nog varit trött på kvinnan haha
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-04-28 13:32:27 följande:
    har någon varit inne på cbs.com o läst på om alla följande avsnitten...jag brukar vara där o kika ibland...länken dit, sen är det ju bara o välja vilken vecka du vill läsa om...www.cbs.com/daytime/bb/updates/daily/text/dt_...
    Vad bra! Den ska jag kolla in...
  • beadis

This is me2 skrev 2008-04-28 15:11:11 följande:

Vad bra! Den ska jag kolla in...
    just på den länken..kan man alltså läsa om vad som kommer att hända i framtiden, USA är över ett år framåt i tiden..om inte mer...har inte hittat ngn sida dä man kan SE avsnitten.
    På den länken kan man även läsa om de olika skådisarna..
  • Mc66
    snart3barnsmamma skrev 2008-04-28 13:32:27 följande:
    har någon varit inne på cbs.com o läst på om alla följande avsnitten...jag brukar vara där o kika ibland...länken dit, sen är det ju bara o välja vilken vecka du vill läsa om...www.cbs.com/daytime/bb/updates/daily/text/dt_...
    Finns en sida på svenska där USA avsnitten är översatta.
    glamour4ever.se/ Man kan även välja att läsa framtid eller inte om man vill.
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • beadis

gå in på sidan o klicka på uppdates & Previews och när ni får fram listan över alla veckors avsnitt...går ni ner till 1january-5january...där är vi nu i Sverige

ibland när jag inte orkar vänta på nästa avsnitt smygläser jag där

• This is me2
    Mc66 skrev 2008-04-28 15:37:17 följande:
    Finns en sida på svenska där USA avsnitten är översatta. glamour4ever.se/ Man kan även välja att läsa framtid eller inte om man vill.
    Nu var jag där inne o smygläste lite i USA avsnitten, kunde inte låta bli:) Men ojojoj säger jag bara, vilken soppa...
  • beadis
    Mc66 skrev 2008-04-28 15:37:17 följande:
    Finns en sida på svenska där USA avsnitten är översatta. glamour4ever.se/ Man kan även välja att läsa framtid eller inte om man vill.
    Den sidan får jag ta o kolla in...är ju ganska nyfiken av mig.. :)
Svar på tråden Glamour!