• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • snissi

Har ingen aning faktiskt hur länge hon legat i koma... Men utseendet ja... Huu! Hon ser fan läskig ut.

• This is me2
    Ja hon lät nog farbror doktorn spruta läpparna lite för mkt. Ganska fantastiskt att så många människor som dött kommer tillbaka bara sådär
  • snissi

Mmm... Ska bli spännande att se om hon försvinner något mer ur serien här längre fram! Jag vet faktiskt inte men jag bara spekulerar eftersom hennes riktiga son dog för inte så länge sen... Men även OM det skulle bli så så lär det dröja här i sverige eftersom vi är några år efter

• Emelie  A

JA!! En Glamour-tråd
    Jag vet inte heller hur många år hon var "död" (som de ju trodde att hon var) men det var säkert typ 10 år eftersom när hon försvann så var barnen små och när hon kom tillbaka så var de ju stora..vuxna nästan.
    Ja, syns att hon är opererad men det syns mycket mer på en annan person och det är RIDGE!

• This is me2

Emelie A skrev 2008-04-22 20:23:33 följande:

JA!! En Glamour-tråd Jag vet inte heller hur många år hon var "död" (som de ju trodde att hon var) men det var säkert typ 10 år eftersom när hon försvann så var barnen små och när hon kom tillbaka så var de ju stora..vuxna nästan.Ja, syns att hon är opererad men det syns mycket mer på en annan person och det är RIDGE!
    Vad roligt att ngn mer är med! Kul att kunna spekulera om allt och inget..
  • Emelie  A

Kanske bara är vi som följer Glamour
    Här får det diskuteras efter dagens avsnitt!

• MalinEddie

Jag har sett glamour i perioder..
    Nuförtiden ser jag det om jag hinner, känns som att det inte är lika segt som det brukade va, nån som håller med?

• Emelie  A

Det är ju definitivt inte lika segt som Våra Bästa År men fortfarande så är det rätt segt som amerikanska såpor brukar vara
    Nä men ibland går det allt undan i Glamour och ibland är det mer långdraget..de kan sitta och älta samma sak i avsnitt efter avsnitt men lik förbannat sitter man klistrad framför tv:n mellan 17.35-18.30 varje dag

Svar på tråden Glamour!