• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • CeciliaBa

Ja, just Jackie kom jag ju på sen...men Massimo har jag ingen aning om vem det är!

• stjärnmamman
    Niinaaa skrev 2008-07-02 08:56:10 följande:
    Massimo (som oxå är pappa till Ridge) och Jackie
    han e väl inte pappa till jackie.. han har ju nick tillsammans med jackie.. Eller missförstod jag nåt nu
  • Niinaaa
    stjärnmamman skrev 2008-07-02 10:48:33 följande:
    han e väl inte pappa till jackie.. han har ju nick tillsammans med jackie.. Eller missförstod jag nåt nu
    Jag svarade på följande: Vilka är Nicks föräldrar då han är halvbror med Ridge?
  • Niinaaa
    CeciliaBa skrev 2008-07-02 10:32:15 följande:
    Ja, just Jackie kom jag ju på sen...men Massimo har jag ingen aning om vem det är!
    Massimo är inte med längre. Vet inet riktigt var han försvann...*hmm*
  • Mc66
    Niinaaa skrev 2008-07-02 11:33:17 följande:
    Massimo är inte med längre. Vet inet riktigt var han försvann...*hmm*
    Massimo försvann när Nick och Brooke gifte sig, hans kontrakt tog slut och han var inte nöjd med hur hans karaktär utvecklades så han valde att inte förlänga kontraktet.
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Finis
    Svar på #598
    Japp nu förstår jag! Tack! Man blir så förvirrad
  • singhatjejen

Ridge föräldrar är Massimo och Stephanie - inte Jackie, hon är mamma till nick. Därav är de halvbröder. massimo och Stephanie känner varann sedan collage.

• indus

Kan nån tala om hur gamla de är?
    Rigde, brooke, Rick och phoebe?
    Brooke borde typ vara 50 år snart....och taylor också....Taylors son (va han nu heter) verkar ju vara vuxen....
    Jag fattar ingenting.
    Upply mig gärna!

• MajaLarsson

ingen aning om hur gamla dom är men phoebe är 18 och rick 28!

• calyppo
    indus skrev 2008-07-03 12:07:02 följande:
    Kan nån tala om hur gamla de är?Rigde, brooke, Rick och phoebe?Brooke borde typ vara 50 år snart....och taylor också....Taylors son (va han nu heter) verkar ju vara vuxen....Jag fattar ingenting.Upply mig gärna!
    Thomas (Taylors äldsta son) är ju äldre än tvillingarna Stephy och Phoebe som är 18 så han är nog runt 20. Tror inte Taylor är så gammal som 50..fick den uppfattningen att hon är yngre än 45 iallafall. Ridge ser ju rätt gammal ut iaf Brooke borde ju va äldre än Taylor. Hon har ju även äldre barn. Om Rick är 30 snart så är hon säkert närmare 50.
  • virr

Man ska väl iofs inte ta det så allvarligt med åldrar i en sån här serie, barnen åldras ju REKORDSNABBT, de går från nyfödda till fyra år på en säsong, sen är de plötsligt tolv året därpå och sen är de vuxna....

Därför är det skumt men ett faktum att Rick, 28, alltså har en mamma som är cirka 45, trots att han föddes när hon redan jobbat flera år på företaget.

Taylor borde väl inte vara yngre än Brooke, när hon kom in i handlingen var hon ju redan klar läkare medan Brooke nyss gått ut college. Om jag inte missat nåt!

• MajaLarsson

jag tror att taylor är äldre än brooke eftersom brooke i ett program nyligen påpekade att det är svårt för en kvinna i taylors ålder att få barn... Men visst är det konstigt med åldrarna?!

• tilda den vilda

jag tycker det är tråkigt att se på skådisarna, det är ju så opererade!

Tänk om livet vore roligare............
  • linjes

Vad trött jag e på triangeldramat nu...
    Kan dom inte ta in någon ny som Brooke kan falla för istället

• Niinaaa

Vad har hänt dom senaste veckorna?
    vem har Brooke fallit för nu?

• linjes
    Niinaaa skrev 2008-07-21 20:28:53 följande:
    Vad har hänt dom senaste veckorna? vem har Brooke fallit för nu?
    Ridge, vem annars
  • Niinaaa
    linjes skrev 2008-07-21 20:49:09 följande:
    Ridge, vem annars
    Och han vill inte ha henne längre då?
  • gustafssons

haha... helt galen i glamour.

Massimo gjorde bort sig å skulle skicka jackie i färngelse för skattebrott. han fick kicken från företaget å Nick blev chef.

Ridge har suttit i fängelse för mord på Shane, men blev friviven idag då rick "erkände" att det va han som skutit den som ridge redan hade en dom på..

Nu håller Brooke på att förenas med ridge igen efter paris resan då han slog rick då han hittade rick å phebe halv nakna i sängen..

jag missar inte en dag av detta

• gustafssons

Massimo är pappa till nick och Ridge.

Svar på tråden Glamour!