• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Mc66

Vet att dom har recastat Rick och den nya skådisen kommer in vilket avsnitt som helst.
    Det är Kyle lowder. som även är gift med sin tidigare motspelar i våra bästa år.

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-06 22:40:49 följande:
    This is me2 skrev 2008-05-06 22:39:34 följande:
    ska jag skriva på tråden eller vill bara du veta?
    För mig gör det inget om du skriver i tråden, dom andra som skriver här verkar inte heller kunna hålla tillbaka nyfiken heten...
  • beadis

ok...snart kommer ju taylor o Nick bli ihop...tydligen ska de få barn ihop, om jag inte helt ha fattat fel...

Sen kommer Brookes andra syster Katie tillbaka, o som nån skrev innan Brookes son Rick

• This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-06 22:47:14 följande:
    ok...snart kommer ju taylor o Nick bli ihop...tydligen ska de få barn ihop, om jag inte helt ha fattat fel...Sen kommer Brookes andra syster Katie tillbaka, o som nån skrev innan Brookes son Rick
    Har Katie varit med innan? Känner inte igen namnet...
  • Thalis
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-06 22:47:14 följande:
    ok...snart kommer ju taylor o Nick bli ihop...tydligen ska de få barn ihop, om jag inte helt ha fattat fel...Sen kommer Brookes andra syster Katie tillbaka, o som nån skrev innan Brookes son Rick
    Jepp de får barn ihop,men barnets biologiska mamma är någon anna
    Vilken sopa!! Ovh jag älskar det!!!
    Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • Thalis

Ja, i början!! Hon hade några avsnitt om hennes dåliga självförtroende då hon var den av the Logan sisters som hade akne !

• beadis
    Thalis skrev 2008-05-06 22:50:18 följande:
    Jepp de får barn ihop,men barnets biologiska mamma är någon anna Vilken sopa!! Ovh jag älskar det!!!
    ja kan det vara Brooke...det var ngt med hennes ägg o sånt
  • Thalis

Baby Jack är Brookes

• beadis

sen kommer ju nån kvinna som heter Ashley in i serien lite längre fram...hon o ridge blir ihop...Brookes pappa kommer tillbaka igen...Taylor får riktiga alkoholproblem...jadu, vi har mkt att se fram emot :)

Tittar era män/pojkvänner på glammis?
    Min man skämms oerhört men han är helt fast..kan inte missa ett enda avsnitt, vi spelar in varje avsnitt o tittar på den när barnen har somnat...

• Nathalie009

Men rent logiskt, kan ju inte Bridget vara 20, med tanke påatt hon pluggat KLART till läkare osv.. Hon borde vara närmare 25-30 ju

Svar på tråden Glamour!