Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita tråden del 8

Hej vänner!

Låter som ni som var iväg på shoppingtripp till skåne och Danmark har haft mysiga dagar! Ska bli så kul att se era fynd!

Här hemma har hela valborgshelgen gått åt till att fixa i trädgården. Vi har byggt staket, planerat rabatter, flyttat några blommor...över 300 staketpinnar har grundmålats...nu ska de bara strykas 2 gånger till Jippi

Mimmi - älskar ditt hem...lyssna på tjock kulan och mig, du är fenomenal på inredning!

• lasseliten

Hej Knyttis! Läste ikapp i tråden att du köpt bord, stolar och soffbord från EV. Så roligt! Tror inte ni kommer att bli besvikna...vi stortrivs med våra möbler, väldigt lättplacerade möbler men som ändå ger rummet karaktär.

• lasseliten

Tjock kulan - nope, här ska byggas mur. Kommer att bli en mur 90 grader ut ifrån vårt gårdshus/garage och sen ska vi lägga skifferplattor emellan. Har hittat en hel drös plattor i trädgården som vi har grävt fram. Grävaren kommer förhoppningsvis i veckan och gräver bort matjorden. Ska försöka mig på ett blogginlägg om trädgårdsprojekten men kameran laddas ff

Knyttis - tack å tack för din söta kommentar om min blogg. Så glad jag blir!

Mimmi - ljuvlig bild!

• lasseliten

så. nu är jag ikapp...snabbskummar, hoppas det är ok. Läser att ni pratar soffor, ombyte, vit klädsel. Här hemma gäller också mysbyxor så fort jag kommer hem.

• lasseliten

God morgon!

Ska cykla till jobbet staxt. Dödstrött eftersom E höll låda heela natten. Tur att det inte händer så ofta

Juliah - jag har en köksvåg från Cosas i creme. Undrar om den finns kvar. Gillar den och den var inte alltför dyr.

Lillafru - nej, är du sjuk? Krya på dig. Var till VC igår för att min hals ff är svullen, svårt att prata o sova. Men de kunde inte göra så mkt, konstaterade att jag hade feber och borde försöka vila... Men det struntar jag i  

Svar på tråden Vita tråden del 8