Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita tråden del 8

Hej vänner!

Ser att ni pratar träd, har ni något vackert träd att rekommendera? Vill gärna att det har en stor krona, vackra löv och inte alltför högt. Jag har noll koll själv...

Mimmi - underbart i bloggen. Kommer jag till Danmark ska jag lusläsa ditt inlägg innan avfärd! Perfa ju! Men du, vad menar du, har du blivit hotad?

Himmelbit - underbar ny press!

Numberone - tyvärr, gipsade inte min kula...

Malins - vad roligt  att Jacob har börjat gå idag!

• lasseliten

Mimmi - skönt att du vet vem som skriver de läskiga kommentarerna. Fy, vilken otrevlig typ! Hur tänker du gå vidare? Har tänkt på dig och funderat på om jag själv visar för mkt av familjen i bloggen...svårt, men man får klart en tankeställare när sånt här händer. Men han creepade sig helt klart med fel tjej. BRA gjort att kolla upp det!

• lasseliten

God morgon!

Jättefina bilder Lina visar! Så kul att se!

Malins - så roligt att tvättstugan börjar ta form. Kommer bli kalassnyggt!

Jättefint i bloggen Juliah!

Vilken gullig stol du hittat Enji!

• lasseliten

hej vänner!

Hur är det, finns det någon bloggtråd? Jag har iaf bloggat...om min vän J:s hem! Jättefint 50-tals hem! Kika gärna in en sväng! Blir så tacksam om ni lämnar en kommentar, vet att Jenny skulle uppskatta det enormt!

Hoppas att ni alla har det härligt i solen!

• lasseliten

Tack söta ni som kommenterat i bloggen!

Himmelbit - jisses vilken tårta! Skulle bli superglad om jag fick se bilden! jag är superglömsk, så det är luuugnt!

Summer - tror Mimma svarade att den finns hos www.elsashem.se

• lasseliten

Kajsa - försökte skriva i din gb men min dator krånglar! Ville bara säga att jag saknat dig i tråden och skickar massor med kramar. Vad säger läkarna? När har hon tid för op?

• lasseliten

Kajsa - stackars lilltjejen! Barnen är ju ens allt, förstår att du är orolig. E har haft (falsk) krupp vid något tillfälle. Förstår känslan även om det inte är krupp din tjej har. Hoppas att natten blir bättre än föregående! Du kan väl hålla oss informerade, om tid finns såklart! Tänker på er.

Svar på tråden Vita tråden del 8