Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita tråden del 8

Chilin är klar...blanketter om tillfällig föräldrapenning ifyllda...NU ska jag rasa i säng

over and out!

• lasseliten

Numberone - vet hur det är att gå över tiden. Ebbe kom 14 dagar efter BF. Jag började nästan tro att han skulle stanna i magen för evigt Håller tummar och tår för att er lilla snart vill känner att det är dags

• lasseliten

Hej vänner!

Nu har även jag landat efter en shoppingrush direkt efter att jag kom hem från jobbet. Har varit en sväng ner i källaren och målat. En liten docksäng och en knoppbräda blir vita

Hinner inte riktigt med i svängarna i tråden men har läst ikapp att Juliah har fått dagisplats till barnen på förskolan hon hoppats på! GRATTIS! Viktiga saker, skönt att höra att det löser sig! 

Nu väntar sängen! Imorgon är det sommarfest på jobbet. Jag har hand om logistiken, hur folk tar sig till och från festen...passar väl en trafikplanerare ...men suck, vad vissa tanter ska krångla, vissa ska hem tidigt, andra dricka vin hela natten, vissa bor långt ute i skogen....ingen lätt match alltså! och sen ska det samåkas, miljövänligt ni vet... 

• lasseliten

God morgon!

Ska snart rusa till jobbet. Ska bli skööönt med semester om några veckor

Misak - svårt, är dålig på sånt med...men jag skulle iaf se till att få med den lilla stolen. Gamla skolstolar tycker jag är döööfina. Och gillar du den inte så köper jag den av din

Vi har en svart 42 tums platt-tv. Den sitter så placerad i vardagsrummet att man faktist inte lägger märke till den så mkt.  Sambon som fick välja tv:n, håller med mimma, jag väljer så mkt till hemmet så det gör inget att jag inte supergillar tv:n. Visst den är stor, men i fotbollstider gör det ingenting *hejja sverige*

Svar på tråden Vita tråden del 8