Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Hej vänner!

Videli - köööp! Annars vill jag ha den! *vi verkar ha samma smak du och jag*

Malins - ofta brukar det kännas värre än det är...vem vet, kanske blir jobbet ditt ändå. och då får DU bestämma om du vill ta det eller ej. om inte, så är det deras förlust. Du är ju supertrevlig ju! *det veeet jag eftersom vi har träffats live*

• lasseliten

Så, nu har T kommit hem med fatet som glömdes packas ner på Hans Mikaels. Så, nu kan jag äntligen sova gott om natten

Bea - jag håller också med dig! Känner mig mättad och oinspirerad. Hoppas att semester och tid i trädgården, liksom byta scen lite, kan ge tillbaka lite inspiration. Sen har mimmi loovat att komma och hjälpa mig planera trädgården Känner även hur jag mer och mer går tillbaka till min vurm för 50-tal. Liksom att blanda in det i det vita mer och mer...får se vad aktioner och loppisar gör för hemmet under sommaren.

Grattis Anjo!

Jättefint Gimma!

• lasseliten

Kajsa- det var absolut inte så jag menade, ledsen om du tog illa upp. Jag är mer trött på mitt eget hem och känner att det behöver lite förändring. Något nytt som gör att allt det vita känns lite nytt, spännande och roligt igen. Har alltid haft mkt vitt, men föremålen har växlat. ( så säger förresten min kära mor om kärleken - den består men föremålen växlar)

Tack snälla Gimma!

Supersöt säng Mia!

Nu väntar sängen!

KRAM!

Svar på tråden Vita tråden del 8