Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita tråden del 8

Hej Mimma! Kul att du också fyndat! Har du bild? Fast jag tycker att 500 kr är dyrt för byrån jag köpte...men ville ha den så vad gör man...

• lasseliten

Hej vänner!

Här har dagen gått i dimmornas tecken. Ebbe var vaken mellan 0130 till 0500 natten som var...till slut somnade han och sov till 9. Han var klarvaken, sjöng och skrålade hela sitt sångregister och sen har han nojja på att berätta hur man gör när man går över vägen. - först röd gubbe, trycka på knappe, vänta lite, bilarna stannar, grön gubbe, hålla handen och sen gååå. Det fick jag höra en silion gånger igår natt.

Lina - piggade min hemska natt upp något?

• lasseliten

Lina och Himmelbit - jo, visst är han söt...men ganska billig, just då ialla fall. Men det är ju gulligt att han är trafiknörd precis som sin mor Han blir heelt till sig när han kommer till mitt jobb och ser en plansch med alla vägmärken

• lasseliten

God morgon!

Bea - har läst "är det någon där?" ...typisk "chick litt." säger jag  men det verkar du ju ha koll på. Inte en av de bästa av Marian Keyes. Men ok sommarläsning. Bitterfittan var precis som Juliah säger läsvärd...lite smått bitter blev jag nog ibland när jag blev tvungen att inse vissa saker om mitt/vårt familjeliv...men det var övergående...hoppas jag.   

Trött, flyttade runt möbler flera varv igår natt... Matrummet och jag är kanske sams nu...2 fönster, 2 dörrar = svårmöblerat rum...alla väggar är "upptagna"

• lasseliten

God morgon!

Här är det regntungt. Blir nog en innedag idag. Har varit ute och "flängt" varenda dag den här första semesterveckan.

Mimmi - vad roligt att ni flyttar upp snart! Ska bli sååå kul och inspirerande att se hur fint ni har fått det. Gillar ju din stil massor!

Malins - tråkigt att höra att du känner dig trött, hoppas att din man tar ut ordentligt med semester så du får tid att göra roliga saker som du mår bra av, ladda batterierna igen behöver ju alla! KRAM!

Svar på tråden Vita tråden del 8