Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Numberone - jättefint! Verkligen snyggt!

Peak - hade inte Frupuffen köpt stolar från Ellos som gulnade? Min feberhjärna kan ifs komma ihåg fel...

• lasseliten

God morgon!

Kajsa - men fy, så vad fult gjort. Inget kul att vakna upp och se bilen på det sättet. När vi bodde i Sthlm (midsommarkransen) hade vi en ford som några envisades med att bryta sig in i och förstöra. Tredje gången gillt lyckades de tom få igång bilen och dagen därpå hittades den totalt "stippad". Inte kul att se sin pärla på det sättet.

Dolly - tack för skåpstipset! jag mailade på de i mina trakter och ett finns iaf kvar! Jippi. Perfekt tror jag det blir att ha i lekrummet som leksaksförvaring. Du är en pärla! Jo, ang. rabatt så hittade jag en rabatt på www.rabattkod.se på 30 %. Den funkade så jag tod de istället. TACK ändå för hjälpen!

Tror att alla era krya-på-dig-hälsningar (och kanske liite kåvepeninet) har gjort sitt, idag mår jag bättre. Tack!

• lasseliten

peak - hittade en rabatt på 30 % på rabattkod.se . Inte helt solklart på L sida var man skriver in rabatten men tror det dök upp en ruta högt upp till vänster. Först när jag flyttade kuddfodralen till varsin korg som den dök upp. Beställde 4 saker. Kanske hade det något med antal att göra...smått febrig igår kväll så jag kan ha missat nått jfs Vad ska du beställa? *nyfiken* Jag beställde 2 kuddfodral, en tröja och ett par blå converse till sonen

• lasseliten

nu, utan feber hajjar jag var man fyller i koden Peak. Få se om jag kan förklara...

Uppe till höger har du din kundkorg.

Klicka på Shoppingbag och sen se/ändra i shoppingbag. Då kommer du till en sida där du kan fylla i rabattkod, högt uppe till vänster.

Hittar du?

• lasseliten

Musli - vad roligt att du hittade saker på LaRedoute du med Funderade också på de där gardinstängerna. Men kände att jag tröstshoppat tillräckligt för den här sjukomsomgången. Vore superkul att se bilder på stängerna när de är på plats! Jag hade tänkt att använda dem (+ gardin, så klart) som insynsskydd.

Svar på tråden Vita tråden del 8