Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita tråden del 8

österlentösen - usch så tråkigt det låter men jag säger - ingenting...det är så gott som tomt på våra väggar...och det gillar jag faktiskt

• lasseliten

åh, tack Clara! Blev du något klokare på ang. listen? jag köpte mina på rea typ 89 kr för kanske ett år sedan...vänta ska jag mäta...de är ca 80 cm långa, ca 7,5 cm djupa.

kajsa - jag vävde också en trasmatta, på syslöjden. Den är vit och aprikos...den ligger i källaren ska nog tilläggas...

• lasseliten

Snabbläser ikapp...

Lina - grattis, åh så roligt! Måste vara helt underbart att få chansen att ha jobba med inredning och prylar! Verkligen glad för din skull! Du får berätta mer på träffen!

Kajsa - superfin myshörna!

Bea - skickar en stor kram till dig. Byggkaos är aldrig kul. Du har verkligen fixat kaoset bra...det tär på en...*hoppas på sol på kalasdagen*

Nytt i bloggen!

Over and out!

• lasseliten

hej vänner!

åh, så roligt det var att träffa några av er igår...även om jag inte kunde vara med hela dagen. Ni var alla så gulliga allihopa!  

Själv sitter jag här hemma i soffan smått bakis om jag ska vara helt ärlig.

Vita hems träff och 30-års fest på samma dag...det tar på krafterna

• lasseliten

Numberone - grattis till Ellen! Har tänkt massor på er.

Åh, jag är så sur, tydligen missade försäljaren på Hans Mikaels att lägga ner ett fat till en kruka jag köpte på sthlmstrippen. Får se hur de tänker lösa det...

Mimmi - På något sätt är det faktiskt skönt att höra att det är fler som är bakis

Kajsa - det var definitivt värt det. Dansade hela natten Eller ja, fram till kl 1, sen drog jag mig sakta hemåt...*vuxenpoäng*

• lasseliten

Jag råkade visst lägga in mitt nya blogginlägg i vitahem-bloggen *jag säger ju att jag är virrig* Så, nu är det nytt i MIN blogg...och även i vår träff-tråd... Fast, fixade två olika inlägg iaf

Svar på tråden Vita tråden del 8